Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha Ja dat zou bij mij met een maand al mogelijk kunnen zijn
Nee ik had hem 2 weken terug al af willen hebben. Maar met een pietje precies mentaliteit, verbetering van koel prestaties, flux van rads en een werkgever die kennelijk wilt dat ik ook echt aanwezig ben en ga werken, duurt het allemaal wat langer
Trouwens..mijn slangen lijken licht aangetast te zijn. Iets wat mistig. Valt dit ook te wijten aan flux? En zo ja, zou dit moet goed spoelen verdwijnen of kan ok beter nieuwe slangen aanschaffen?
Weet niet wat voor slang je gebruikt maar de meeste slangen verkleuren met een gekleurde vloeistof.
Niet specifiek flux.
Zijn meerdere topics over te vinden over verkleuring en vaal worden van tubing.
Je kunt ze schoon krijgen maar dat is een hell,s karwei.
Al zal het effect iets minder te zien zijn als je er weer vloeistof in hebt
dat klopt, en tis ook een geweldige slang, maar het is en blijft een gevoelige jongen, Meneer slang neemt graag kleur deeltjes op, Daarbij meneer slang houd ook wel eens van zweten(niet extreem hoor, maar kan voorkomen), En tenslotte, meneer Tygon is gevoelig voor plasticizers
Wat verouderd, maar we maken allemaal wel eens fouten dat krijg je als je 13 euro per meter betaal xD! oh masterclear doet het een stuk beter met zijn 3euro per meter (A)!
Zo!... Bedankt voor het delen van de kennis!
Ik zie dat ik zo weer een bestelling ga doen.. Mijn slangen zijn inderdaad zo wit als op die foto. Jammer, want ze zijn wel super flexibel.
Bedankt! Op aanraden van Freddy voor de Feser gegaan tesamen met de rest van de meuk..
De bochten die ik maak, zijn vlak na de blocks en doe ik met adapters en niet met de slang zelf. Alleen de flauwe bochten. Nou..zou het er dit weekend dan toch van gaan komen!?....