Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eindelijk weer eens wat werk gedaan aan de case...
Alles er uit gehaald en een nieuwe bodemplaat gemaakt zo dat het 240 rad en mooi inpast... van de voorkant ook de onderste helf er uit geslepen en traanplaat ingezet..
En ook nog een tussenschot gemaakt zo dat straks weinig meer van de kabels van de voeding gezien gaat worden....
Hier het 240 rad met de Triebs....
Gaten voor de fans gemaakt... weet nog niet of ik er ook nog radgrill over ga maken... zo niet komt er langs de rand een neopreen randje de Freddy verkoopt
De achterkant wordt ook met traanplaat bekleed en daar komt staks het T-Virus reservoir..
De platen worden later allemaal zwart gespoten en ik denk dat de kast ook weer een laagje krijgt want er zitten daar al het werk er aan nu wat krassen op...
kerensky ik weet niet of je in de buurt van oldenzaal woont maar ik heb hier een coat adresje en die jongens zijn erg goedkoop! dus als je je kast zou willen laten coaten kan het gewoon bij hun, je kan em zo afleveren of je schuurt em zelf nog even dan ben je iets goedkoper uit denk ik!
als je het wilt laat maar horen
voor de rest, ziet er vet uit! je haf is echt mooi
Ik had weer wat tijd over dus er zijn weer wat dingen gedaan aan de kast....
Ik heb er voor gekozen de 3.5" bays te verwijderen en de HDD's op een andere manier te plaatsen... er zit nu ff een oude HDD in om te passen en zo...
Straks komt hier een Raptor X die een window heeft dus ziet dat er leuk uit (hoop ik) Ek komt ook nog een spinpoint F3 1tb in en die komt op de traanplaat die tegen de 5 1/4 bays aan zit....
Verder komt er ook nog een Intel x25-m in die plak ik onder de 5 1/4 bays uit het zicht tot Freddy de UN SSD X brackets kan leveren... dan komt hij verder naar beneden en zal hij voor de Enermax fan komen....
Maar van die metalen look blijft denk ik niet veel over... ik wil alles zwart gaan spuiten om dat er ook nog veel UV blauw plexi in komt, wat dan veel beter zichtbaar is
eindelijk van de week weer eens wat gedaan....
Een aantal van de spaanplaat onderdelen die in de kast komen zijn zwart gespoten met Primotip hittebestendig verf... lekker kras vast....
In de plaat voor de bays zitten 4 fillport doorvoeren waar achter de primochill T3 zit..
in de onderplaat zitten er ook 2
Er zit nog veel meer spuitwerk in maar dit wilde ik alvast laten zien..