• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Verbeteringsmogelijkheden?

Ik zie die Yate Loons alleen met blauwe leds in de shop terug. vloekt wat met de rood-zwart combi. Ik wil die ledfan centraal voorin wel weer terug laten komen, is altijd mijn favo item aan de kast geweest. "mysterious light in the dark".

Waren die kaze 3000 echt zo erg? weet je toevallig ook hoe langzaam die kazes kunnen draaien?

Ik zie die Yate Loons alleen met blauwe leds in de shop terug. vloekt wat met de rood-zwart combi. Ik wil die ledfan centraal voorin wel weer terug laten komen, is altijd mijn favo item aan de kast geweest. "mysterious light in the dark".

Waren die kaze 3000 echt zo erg? weet je toevallig ook hoe langzaam die kazes kunnen draaien?

als het goed is kan freddy ook voor rode yate loons zorgen..
die kazes gingen bij mij tot 800rpm minimaal (ligt ook eraan wat voor fancontroller je hebt), vervelende aan die fan's was dat ze een klikkend geluid gingen maken dat harder werd naarmate de rpm lager werd:S ik raad je die af iig. zou eerder kijken voor zalman, noctua, yate loon of coolermaster:)

Kijk, dat zijn tips waar ik wat aan heb. het enige klikken dat ik wil horen in mijn kamer komt van mijn muis. dan ga ik dus idd voor de noctua`s kijken, qua design vind ik de bladen van die jongens wel wat hebben alleen die kleuren he.

Kijk, dat zijn tips waar ik wat aan heb. het enige klikken dat ik wil horen in mijn kamer komt van mijn muis. dan ga ik dus idd voor de noctua`s kijken, qua design vind ik de bladen van die jongens wel wat hebben alleen die kleuren he.

jup design is heel strak, ik heb ze allemaal zwart gespoten en nog doen ze het geweldig!! dus geen op of aanmerking:p de volle 20 euro waard;)
tis alleen als je 3 fans voor de 360 neemt en 4 voor 2x240rad dan ben je al 140 euro kwijt:p alleen aan fan's dus je moet er wat voor over hebben.

Die kosten lopen toch wel hoog op. Ik wil goede spulletjes kopen die ook nog mee kunnen groeien met upgrades. en die noctua`s moeten idd een mooier kleurtje krijgen, zwart/rood misschien. topicje geopend in cases en modding.

Terug
Bovenaan