• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vegetto5kai

Vegetto5kai

New member
Hallo, ik ben Johan en ben 19, na mijn functie als netwerkbeheerder van een LAN-party, ben ik ook een overclocker en casemodder.
Ik ben gek op nieuwe snufjes en ben gek op waterkoelen.

Mijn eerste pc die ik bouwde was een simpel AMD dingetje, na 1 verkeerde videokaart en verkeerd moederbord was ik eindelijk opweg om een pc te bouwen.
In 3 jaar tijd heb ik veel ervaring opgedaan in het bouwen, waterkoelen en overclocken van systemen.


Mijn PC:

Moederbord: Asus CrossHair Formula IV

CPU: AMD Phenom II 1090T x6 6x4.0 Ghz

RAM: OCZ Platinum Edition 1333 DDR 3

GPU: ATI 5870 1 GB edition crossfire opstelling

3 TB HDD SATA 600

Voeding: Chieftech 650 watt

Behuizing: NZXT Tempest

Deze Pc is ook watergekoeld, zie foto:

IMG00199-20101218-1927.jpg
IMG00198-20101218-1927.jpg


Klik op plaatje voor vergroten

Gr johan
 
Haha

Ik ben werkzaam bij Xtreme-Unity wij organiseren de Unity-LANS.


Heey kenny ja jouw ken ik ook wel beetje haha van bouweenpc tog?

Mn kabelmanagement word van de week opgelost hb ene nieuwe voeding gekocht modulair.
Mn uiterste nog neit gvonden, mn pc valt uit onder een bench door voeding tekort staat nu op 4 Ghz maar mn geheugen is denk bottleneck bn alleen neit goed bekent met ram overclock.
Ik bestel al 3 jaar hier bij highflow,maar nooit echt op t forum bezig geweest.

Gr johan
 
Klopt.

Ik weet wel dat dit forum al 3 jaar actiever is als heel Bouweenpc :p ookal is dat veelzijdiger, kan je nagaan hoe close deze community is die nogsteeds per dag uitgroei tot meer.
 
iDD heb je ook n keer gezien bij n inschrijving voor LPZ gloofik toen ze ent bgonnen

Maar ik ben zelf neit vaak actief op deze soort forums ben meet bezig met lan community's zoals lanners edge en net bgonnen Xtreme-Unity, maar lan geen kwaad hier eens te neuzen, ik hb nog een ander account maar ben de email daarvan vergeten ahah.

Ja en was vroeger dbz fan idd hb deze naam al vanaf mn 12de denk ik toen ik nog age of empires en archlord speelde enzo haha.


Groetjes johan
 
Terug
Bovenaan