• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vastlopers

Jep dan heb je hetzelfde probleem als ik had, je zou eventueel nog een bios update kunnen proberen aangezien ik me herinner dat het ooit gefixt "zou moeten" zijn.. Magoed, zoals je ziet zijn er nog altijd mensen die na de biosupdate nog altijd hetzelfde probleem dus zelf zou ik er ook snel vanaf willen :p

Oververhitte RAM modules van je videokaarten, dus kijk even hoe het met de koeling zit. trek er ook even 1 videokaart uit en ga even gamen of wat dan ook en kijk of het alsnog gebeurt, en wissel daarna je kaarten en kijk welke het probleem veroorzaakt.

Denk niet dat het probleem daar zit, heb het alleen tijdens video kijke, maar als ik een paar uurtjes zit te game (counter-strike) heb ik nergens last van.
dan heeft me videokaart het toch zwaarder dan met videokijken?

Oververhitte RAM modules van je videokaarten, dus kijk even hoe het met de koeling zit. trek er ook even 1 videokaart uit en ga even gamen of wat dan ook en kijk of het alsnog gebeurt, en wissel daarna je kaarten en kijk welke het probleem veroorzaakt.

edit: ik lees net alle posts hierboven vluchtig door, vind het wel heel vaag dat zoiets door het moederbord veroorzaakt wordt? o.0

Ik denk dat iedereen er in eerste plaats van uit gaat dat het een videokaart fout is, je wil ook niet weten hoe lang ik toen heb zitten zoeken om de oorzaak van het probleem te vinden. Blij dat ik dus ook was dat ik een topic had gevonden waar iedereen blijkbaar hetzelfde probleem had

Had ook nooit problemen in games alleen bij het kijken van video, je zat te kijken en opeens kreeg je die lijnen door je beeld heen en zoals St1ng al zegt duurde het erna niet langer voor hij crashte. Ook zag ik zelf altijd een vreemd raster ( blokkerige textures? ) om mun muis heen verschenen. Mobo toen gewitched naar een EX38-DS4 met de rest alles hetzelfde, en nooit meer problemen gehad.

Owh, en nog even terug te komen op mijn slechteshop verhaal hierboven. Toen ik die EX38-DS4 aanschafte vroeg ik van tevoren wat de shopkeeper me zelf zou aanraden.. Komt ie me met de 750i aan, dus ik hem dat verhaal verteld van mun 780i zegt ie "Jah ik heb hetzelfde probleem thuis"

Dat soort mensen... Echt... :075:

zo ik zit weer met de gebakken peren.

Zat gister lekker een serie te kijken zoals vaker in dit topic freezes. een tijd lang minder last van gehad maar laatste tijd weer meer

Vanmiddag liep ie weer is vast, daarna kwam ik in windows en had ik opeens geen verbinding meer met internet.

Zojuist windows opnieuw geinstaleert maar geen resultaat,
ik gebruik het standaart waterblock van Asus, dus een RMA word een drama om dat droog etc te krijgen.

ik weet ook niet echt hoe ik dit moet googlen maar ik heb hier zwaar de pest in,

gvd

Ik weet precies hoe je je voelt, koop je zon bord voor 300 euro en dan kun je er nieens videos op afspelen. RMA heb je denk ik niet zoveel aan, of ze zouden je al een ander soort mobo moeten aanbieden. Heb zelf namelijk ook die shit 2x RMA gestuurd en het probleem had ik op alle 3 de bordjes.

zo ik zit weer met de gebakken peren.
Vanmiddag liep ie weer is vast, daarna kwam ik in windows en had ik opeens geen verbinding meer met internet.

Zelfde probleem heb ik ook een aantal keer gehad. Kan me nog herinneren dat ik aan de tech support van mijn ISP hing en hun me vertelde dat het aan mijn PC moest liggen, en dat ik reageerde dat dat niet mogelijk zou kunne zijn aangezien ik net een 300$ moederbord had gekocht en dat toch echt niet al kapot zou kunnen zijn...

Little did I know :p

ik weet ook niet echt hoe ik dit moet googlen maar ik heb hier zwaar de pest in,
gvd

RE: Graphic card artifact or sth?

Rond de 3000 posts met mensen met dezelfde problemen

jaaa ook zegt asus dat 2verschillende merken videokaarten niet werken in sli, terwijl op de site van nvidia staat dat het dezelfde kaarten moeten zijn.

maargoed ik had nog een netwerkkaartje liggen maar die word niet herkent door vista, en internet werkt thuis gewoon overal. heb ook al een andere net werk kabel geprobeert.

ik denk dus dat het aan me mobo ligt :S pfff

zo, ik hing net aan de lijn met informatique,had een aardige gozer aan de lijn, die me aanraadde even met me pc langs te komen, toen ik net opgehangen had, resette ik me bios, en hop internet deed het weer. ik belde nog even terug, om te zeggen dat het weer werkte na die reset, die gozer vond het heel raar en had net gehoord van een collega dat hij dat ook wel is had gehad, en als het vaker voor zou komen dat het een defect was,

hopen dat ie het volhoud, iig ik heb weer internet :D

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Katsie Nieuw mobo: MSI 870A-G54, maar met vastlopers, help! Hardware & Software 3
maomanna [Windows Vista] Vastlopers Hardware & Software 20

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan