Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja ze komen extern te staan moet nog even kijken wat de beste oplossing is misschien dat ik ze wel bovenop vastmaak en dan met de achtekanten tegen elkaar en dan 3 fans laat pullen en 3 laat pushen. zal dat goede resultaten berijken?
Als je de ene kant laat pullen en de andere pushen, dan krijgt 1 radiator dus warme lucht die van de andere radiator komt toch?
(prestaties zal daarmee overigens niet zo heel veel achteruitgaan)
Als je de ene kant laat pullen en de andere pushen, dan krijgt 1 radiator dus warme lucht die van de andere radiator komt toch?
(prestaties zal daarmee overigens niet zo heel veel achteruitgaan)
dat is wel zo maar omdat ze tegen elkaar aanstaan heeft die hete lucht nauwelijkst effect omdat die lucht met 2 fans doorheen gesneld wordt
+ de druk en flow die de fans gezamelijk kunnen uitvoeren op de 2 radiatoren is veel hoger als dan ze apart zouden staan. tenminste dit was mijn gedachte.
omdat er op de install guide van de TFC rads stond dat ze gespoeld moesten worden met water heb ik dit gedaan.
1 liter per rad kwam echter nauwelijks vuil uit.
ook had ik nog wat problemen met de "M20x1.5 to G1/4” Reservoir Fill Cap Adapter"
de fitting die draaide niet helemaal goed door, O-ring van fitting raakt metaal van die Fill cap niet. maar heb wel getest of die niet lekte en er waren geen problemen.