bumpje met kleine update van een paar wijzigingen aan deze kast.
In de nacht van drie naar vier september:
Voor (voeding er reeds uit)
Als je roze slangen wilt hebben: mix clear met feser rood en na een dag of tien beginnen de clear slangen al te verkleuren. Na een maand zijn ze helemaal roze. :061::028:
En zo een beetje ongeveer na de kleine verbouwing:
vullen, vullen
QDC van koolance. Zitten er nu twee in. Het koelgedeelte in de kelder kan nu losgekoppeld worden van het blokjesgedeelte in de bovenkamer.
Filmpje van vlak na het vullen:
Lijkt me wel voldoende flow.
Bp slangetje-snake erbij om het pretgehalte te verhogen :lol: :eusa_boohoo:
matblack Bp schroeffittingen icm met de diamantserie van ...Bp.
Een blik in de kelder.
:surprised: Eén radiator minder, maar dat was ik ook van plan. Hele opzet van de verbouwing was de 4870 graka eruit en een superzuinige 5450 erin. :eusa_shhh:
"This rig is for cruncing"
En daarvoor moet i vrij stil zijn en niet al te veel onnodig stroom verbruiken. (deze kaart gebruikt 5.5W idle) Gamen doe ik nog zelden, dus die 4870 kon vervangen worden, de koeling wat minder en dus ook minder fans in de kast.
En nog een shotje van het CPU gedeelte.
tot zover de nacht pics
Nu pics gemaakt met ietsje meer licht en met de boel draaiende@klaar=fris
De messing CPU mounting kit vervangen door een zilverkleurige.
In de nacht van drie naar vier september:
Voor (voeding er reeds uit)
Als je roze slangen wilt hebben: mix clear met feser rood en na een dag of tien beginnen de clear slangen al te verkleuren. Na een maand zijn ze helemaal roze. :061::028:
En zo een beetje ongeveer na de kleine verbouwing:
vullen, vullen
QDC van koolance. Zitten er nu twee in. Het koelgedeelte in de kelder kan nu losgekoppeld worden van het blokjesgedeelte in de bovenkamer.
Filmpje van vlak na het vullen:
Bp slangetje-snake erbij om het pretgehalte te verhogen :lol: :eusa_boohoo:
matblack Bp schroeffittingen icm met de diamantserie van ...Bp.
Een blik in de kelder.
:surprised: Eén radiator minder, maar dat was ik ook van plan. Hele opzet van de verbouwing was de 4870 graka eruit en een superzuinige 5450 erin. :eusa_shhh:
"This rig is for cruncing"
En daarvoor moet i vrij stil zijn en niet al te veel onnodig stroom verbruiken. (deze kaart gebruikt 5.5W idle) Gamen doe ik nog zelden, dus die 4870 kon vervangen worden, de koeling wat minder en dus ook minder fans in de kast.
En nog een shotje van het CPU gedeelte.
tot zover de nacht pics
Nu pics gemaakt met ietsje meer licht en met de boel draaiende@klaar=fris
De messing CPU mounting kit vervangen door een zilverkleurige.
Laatst bewerkt: