• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP)

World Wide Community Grid
, heel handig om je energierekening een beetje op te schroeven. :)

Ik ben van plan eerst met schoonmaakazijn verdund met gedestilleerd water te gaan soppen en daarna een nachtje laten staan in isopropanol 99.8%

Hoop dat het dan wat schoner zal zijn. :p

Leuk alcohol, dat ziet er als volgt uit

63umiw.jpg

ne dit is alcohol of ethanol of C3H5(OH)
H H H
| | |
H-C-C-C-OH
| | |
H H H

komt op zelfde neer ;) ik heb het gewoon in zaagtandstructuur getekend ;)

en iso staat voor een Y-vorm ;)
=>Isopropanol is een alcohol want alles wat op -OL eindigt is een alcohol in de chemie en mijn aantal H's klopt.
Propanol, komt van propaan, en propaan duidt op 3 C-atomen ;)

Laatst bewerkt:
De Supreme HF Cu chrome mag even in deze kast gaan koekeloeren en voor koeling gaan zorgen. :)

Dankzij die alpha cool messsing mounting dingetjes blend i mooi tussen al dat koper geweld. :p

Nu de kast even verder prepareren voor een poging om een mooi shot met die HF casebadge te fabriceren.

:icon_jook:

Nog wat pics van hoe de blokjes er deze ronde uitzagen:

2zyv3fd.jpg

30vdkox.jpg

2cs9n5v.jpg

2v17vo4.jpg

kan5z9.jpg

2nly936.jpg

2cfy71z.jpg

schoonmaakazijn

16kdxzr.jpg

Damn

15wytyu.jpg

Dat is dus R.I.P. gepolijst plexi topje van de EK LT. :wehe

De slangen waren overigens een beetje wittig van binnen. Het water was glashelder. Grappig, want de vorige flush was het water doffig en de slangen nog vrij goed helder. :D
Blijft altijd weer een verassing, alhoewel je met al die clear blokjes en die clear slang alles wel vrij goed ziet aankomen.
Het Danger Den chipset blokje is overigens voor de 1e keer aangetast door die zwarte Impingement corrosie aanslag. Het EK blokje heeft er elke keer nog last van gehad. (4xflush gedaan in een periode van deze buildlog) Hiervoor was i (edit: i = het DD blokje) nog als nieuw.

Laatst bewerkt:
Jammer dat die zo snel kapot is, maar ik geloof dat je daar wel bv een andere top kan voor halen bij EK ;)., wel raar dat je weer last hebt van die vuiligheid ..., alhoewel ik dat bij m'n supreme ook heb, bij m'n Fuzion in dat jaar dat ik h'm heb nog helemaal niks van last :)

gecondoleerd coolfris....
maar ehm ik wil geen vinger wijzen, maar is het gewoon niet een gevalletje van NET ietsjes te strak willen aandraaien??? (ik heb er zelf ook een handje van hoor) :p

en hoe heb je de plexi top schoongemaakt??

Denk dat i idd wat de strak gemount zat met die alphacool mounting set. Die wilde ik voor het oog natuurlijk helemaal dichtgedraaid hebben. :p

De zwarte EK schroefjes had ik vervangen door metaalkleurige van mezelf, maar die had ik niet erg strak aangedraaid.

Maar het blijft wel lastig met dat plexi dat je altijd goed moet opletten. Maar goed dat ik af en toe nog foto's maak van m'n blokjes, want ik zag die haarscheurtjes pas op de foto.:D

Volgende slachtoffer wordt weer een XSPC Edge blokje. Dankzij een oplettende Highflower genaamd Okkii, heb ik een tijdhje geleden een Edge blokje via tweakers 2e hands van iemand overgenomen. Die Edge vind ik toch wat sierlijker dan de EK LT.:061:

en hoe heb je de plexi top schoongemaakt??

Was net bezig met de XSPC Edge van een mobo af te halen, toen schoot me te binnen dat i hier nog geen antwoord op gegeven had. :shock::079:

Maar dat spul hecht niet aan het plexi. Met water en wat zeep is was i weer brandschoon. :)
Die blokjes daarentegen heb ik een tijdje moeten borstelen met schoonmaakazijn. ketchup was toch iets te licht voor deze klus. :p

Zie hier hoe mooi schoon dat chipsetblokje weer is.
0090.gif

En nog een paar pics vers van de pers:

en nog een teaser voor de volgende keer met dan wat meer overzichtspics van de hele kast. :106:

n1w0uf.jpg

:006:

Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
A Lian Li v2000 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
N Lian-Li W-V2000B Side Window Panel for Lian-Li PC-V2000 Series (Black) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
LRAB Project Frankencool's resurrection Gallery & Build Logs 49
Robin Warmte afvoer van Radeon RX7900XT in behuizing optimaliseren. Advies Waterkoeling Setup 9
HighFlow HighFlow eventjes tussenuit van 15 juli tot en met 24 juli HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 1
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Alphacool XMAS22 deal, 10% korting op alles van Alphacool! Geldig t/m 31 December 2022 HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J DDC pomp revisie van EK Distro-Plate G1 HighFlow Webshop 2
D tips en tricks verbeteren van loop HighFlow Forum 15
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Jason Ultradunne radiatoren van XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
C Lek -> product verwijderen van moederbord Waterkoeling 4
HighFlow Gefeliciteerd, I. van der Laan. Felicitaties 1
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
M Bouwen van custom CPU only loop. Waterkoeling 21
L Hulp met uitzoeken van de rest van de onderdelen. Advies Waterkoeling Setup 14
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3
Freddy Donderdag 03-07-20 onderhoud, van 08:00 tot 16:00 uur. HighFlow Computer Cooling Shop 7
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
HighFlow LG geeft 8k-oled-tv van 88" adviesprijs van 29.999 euro Hardware & Software 1
HighFlow EK Waterblocks onthult speciale EK-versie van de InWin 303 met ingebouwd distributieblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
anub1s18 vraagje over de duurzaamheid van acryl onderdelen t.o.v. pom/acetal Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
F Combineren van producten Advies Waterkoeling Setup 4
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
Freddy TP17 Draagbaar Mini ITX systeem, uiteraard van acrylaat Gallery & Build Logs 53
D installeren van Bitspower RTX2080ti msi gaming trio x problemen Handleidingen en Installatie Tips 1
S Buigen van Bitspower None Chamfer Brass Link Tubing OD14MM Shining Silver Waterkoeling 2
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling Waterkoeling 3
the_cyberspace Schroeven m3 35mm zwart van mdpc-x Gevonden 2
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
bunbun Berekenen van waterkoeling koel capaciteit Handleidingen en Installatie Tips 3
Fryslanboy Waterkoeling, 2 pompen die in de periode van amper een maand uitstappen Waterkoeling 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan