• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

uv licht?

Craven

Member
het gaat over deze en deze uv lichtbalk.

dit zijn uv lichtbalken. heb ze van de week gekocht en vandaag ingebouwd. Maar die dingen horen toch wel zichtbaar licht te geven ook of niet? Ik snap het hele idee van uv licht maar je moet ze toch wel echt licht kunnen zien geven? Ik zie ze bij mij dus helemaal niks doen namelijk...
 
ik heb uv reactive sleeves om mn kabels zitten en alle pci, sata en memory controllers zijn uv reactive.

maar ben al achter het probleem gekomen, dit staat op de highflow site:
ON or OFF : Included with a PCI-Bracket with a on/off switch. Turn it on or off whenever you like! (or don't connect the switch and leave it always on!)
en aangezien ik niet met switches wil zitten klooien heb ik ze er niet aangesloten met het idee dat ze dan constant aan zijn. Alleen werkt dit dus niet. Je moet de 2 connectoren die je normaal gesproken op de switch aansluit ff samenbinden zodat ze contact maken.

Misschien wel ff een puntje dat aangepast moet worden op de site. Scheelt een hoop verwarring.
 
Ik heb de draadjes ook aan elkaar "geknoopt" zodat de switch er niet tussen zit.
(anders is het stroomcircuit niet rond en gaat het dus niet aan).

Dan staat die dus constant aan, zodra de PC aangaat.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan