• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

UV Leds voor Feser one uv acid green

Ik heb hier een vracht uv leds liggen uit verschillende shops en deze leds presteren bizonder matig tot zeer slecht of helemaal niet.

Ik gebruik Feser one uv Acid green maar het geeft totaal niet het effect wat het zou moeten doen.

Voorbeeld: heb onder mijn Lund res een module voor 5mm led duw daar zo'n uv led in
Dan denk ik opeens is dat het nou,het gaat echt nergens over,kan er net zo goed geen in doen.

Weet iemand welke UV leds wel goed werken icm Feser one UV acid green.
 
Ik heb hier nog een nieuw setje uv leds 3mm van Phobia liggen,en deze even geprobeerd door ze aan een voeding te hangen en achter een volle fles Feser te houden,dit is ongekend wat een verschil met al die andere uv leds 5mm ,kom er net pas achter ,ben benieuwd als deze ingebouwd zijn.
 
Kaduuk is wat anders dan de afnamen van de hoeveelheid licht. Dit treedt simpelweg op bij LEDs en staat ook bekend als de halfwaardetijd. De halfwaardetijd hangt af van de gekozen materialen en constructie van de led. Cruciaal is de warmteafvoer die de LED tot zijn beschikking heeft bij het vaststellen van de halfwaardetijd.
 
Zoveel weet ik er niet van af ,maar na paar weken was het hier al afname van lichtsterkte daarna begonnen ze te flikkeren en toen kaduuk,ik dacht dat led zo geweldig was ,je zal maar een televisie hebben die op led gaat.
 
Je bent nu een Fiat Panda met een Lamborghini aan het vergelijken als het ware.
Net zoals veel andere gefabriceerde zaken is er een bepaalde kwaliteit aan onderdelen verbonden. Het gebruik van slechte onderdelen resulteert in een goedkoper product maar mist in alle waarschijnlijkheid ook een aantal eigenschappen die duurdere producten wel hebben.
Moet ik nu nog gaan uitleggen dat de twee eurocent LED's die gebruikt worden in PC-mod producten totaal anders zijn opgebouwd dan de LED backlight van een TV?
 
Je bent nu een Fiat Panda met een Lamborghini aan het vergelijken als het ware.
Net zoals veel andere gefabriceerde zaken is er een bepaalde kwaliteit aan onderdelen verbonden. Het gebruik van slechte onderdelen resulteert in een goedkoper product maar mist in alle waarschijnlijkheid ook een aantal eigenschappen die duurdere producten wel hebben.
Moet ik nu nog gaan uitleggen dat de twee eurocent LED's die gebruikt worden in PC-mod producten totaal anders zijn opgebouwd dan de LED backlight van een TV?


Jij heb vast en zeker een led tv :038:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
C [Waterkoeling] €300 voor dhz project met 2 high power leds Advies Waterkoeling Setup 1
M Leds van waterblokken en D5 Pomp + Lamptron Touch Waterkoeling 12
Sw333t Phobya LED-Flexlight HighDensity 120cm RGB 72x SMD LEDs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
EJS Welke leds moet ik hebben ? Cases en Modding 2
Hightower wwicked leds aansluiten met 3pin? Cases en Modding 9
A leds 5mm Cases en Modding 1
volcom Fans met rode leds welke leds erbij zetten? Cases en Modding 3
N Test eigen fans yellow leds Cases en Modding 6
B [REFUSED] ca. 100 uv leds 5MM Verkocht 2
J 2Pin UV LEDS Cases en Modding 10
D FlexLight SMD Leds - 30x 2mm Leds Blue - 30CM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Sw333t [VERKOCHT] Leds, weerstanden en overige Verkocht 7
Luculenus 2-PIN 5MM LEDs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S EK Waterblocks Spin Reservoir Acetal Zwart + Leds? Waterkoeling 1
Sw333t [VERKOCHT] SMD leds rood en blauw + SMD flexibele strip. Verkocht 5
VoYaGeRTM Aerocool Streamliner BLACK-w/Quad blue LEDs-EN042383 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Harjo Flexlight smd leds Uv HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t [VERKOCHT] Restanten leds Verkocht 6
Alex FlexLight SMD LEDs 30x2mm 60cm wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
P Leds icm UV koelvloeistof Cases en Modding 4
M fan LEDs bedienen Hardware & Software 2
Thierry Mod-smart twin leds HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Sw333t FlexLight SMD Leds - 30x 2mm Leds UV - 60CM HighFlow Product Reviews 8
Slader 5 mm uv leds HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
S EK Supreme LEDS HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
A UV Leds Cases en Modding 4
A 2000+ rpm Fans met leds HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
M 3mm uv LEDs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
J GPU block voor radeon 7700 of 7800 Waterkoeling 1
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
S Vervanger voor Alphacool DC-LT 2600 Waterkoeling 2
D Welk block voor een 3080 ti Waterkoeling 4
J Advies gezocht voor nieuw systeem eind 2023/begin 2024 Waterkoeling 2
Hightower Aio sleeve voor de ekwb 280mm elite Cases en Modding 7
Hightower Lianli front mesh voor de o11 mini Cases en Modding 3
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
D Aanvraag voor informatie en advies voor GPU waterkoeling HighFlow Forum 2
D Advies voor waterkoeling setup GPU Advies Waterkoeling Setup 3
D Waterblock voor am4 amd socket Waterkoeling 5
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Slader Plugg voor Dewire Overige Koeling 3
I Advies voor een watergekoelde DL380 G7 Server Advies Waterkoeling Setup 5
P Gezocht iemand die hard tubes kan buigen voor custom made computer Cases en Modding 1
M Hulp nodig voor waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 1
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1200 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan