Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ja er komt een schild voor, ook de vorm van de deflector is anders dan een simpele cirkel. Dus misschien moet ik de enermax vergeten en het schild maken met wat leds er achter. Hij toch net ff wat te klein tov de rest van het schip en een 20cm is veel te groot en kan ik niet kwijt . Ging meer even om een idee te krijgen van het ontwerp. Maar eens even een uurtje aan brainstormen.*EDIT : eigenlijk had ik ook verwacht dat de led lijnen (bij gebrel aan beter woord) langzaam rond zouden draaien. Eerste keer dat ik een enermax aan had btw. Dat had wel een extra grappig effect gegeven denk ik. Dan lijkt het net alsof de motor echt aan staat. Zkere met het de fan gril ervoor.Thansk!ASPHIAX
Ja er komt een schild voor, ook de vorm van de deflector is anders dan een simpele cirkel. Dus misschien moet ik de enermax vergeten en het schild maken met wat leds er achter. Hij toch net ff wat te klein tov de rest van het schip en een 20cm is veel te groot en kan ik niet kwijt . Ging meer even om een idee te krijgen van het ontwerp. Maar eens even een uurtje aan brainstormen.
*EDIT : eigenlijk had ik ook verwacht dat de led lijnen (bij gebrel aan beter woord) langzaam rond zouden draaien. Eerste keer dat ik een enermax aan had btw. Dat had wel een extra grappig effect gegeven denk ik. Dan lijkt het net alsof de motor echt aan staat. Zkere met het de fan gril ervoor.
Thansk!
ASPHIAX