Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Gelijk even een berichtje gepost !gracias amigo !ASPHIAX Thansk man , is idd een van mooiste. de belijning, curves alles klopt gewoon aan dit model! Ook als je de dimensies gaat bekijken klopt ie gewoon perfect. (lengte is 2,5x de breedte en dat soort afmetingen) Heb aandelen, dus reclame moet gemaakt worden :eusa_silenced:!ik denk dat ik de psu fan helemaal weg ga laten, dan heb ik ook gelijk een mooi rustpunt voor de case (ben er nog niet uit of ik "poten" ga maken). De 120 fan van de deflector dish staat direct op de psu (die waarschijnlijk zonder behuizing geplaatst gaat worden)moet alleen op aanraden van wwwicked goed op te temps letten.Ik heb de 8mm mdf al vervangen voor 3 mm hardboard, dat zal een stuk lichter zijn. hierover waarschijnlijk een laag glasvezel aan de buiten en binnen kant voor sterkte.LaterzASPHIAX
Gelijk even een berichtje gepost !
gracias amigo !
ASPHIAX
Thansk man , is idd een van mooiste. de belijning, curves alles klopt gewoon aan dit model! Ook als je de dimensies gaat bekijken klopt ie gewoon perfect. (lengte is 2,5x de breedte en dat soort afmetingen)
Heb aandelen, dus reclame moet gemaakt worden :eusa_silenced:!
ik denk dat ik de psu fan helemaal weg ga laten, dan heb ik ook gelijk een mooi rustpunt voor de case (ben er nog niet uit of ik "poten" ga maken). De 120 fan van de deflector dish staat direct op de psu (die waarschijnlijk zonder behuizing geplaatst gaat worden)
moet alleen op aanraden van wwwicked goed op te temps letten.
Ik heb de 8mm mdf al vervangen voor 3 mm hardboard, dat zal een stuk lichter zijn. hierover waarschijnlijk een laag glasvezel aan de buiten en binnen kant voor sterkte.
Laterz