Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Werd vanochtend wakker met hetzelfde idee (tenminste soort van ) om het hele gewicht te verminderen moet ik idd een hoop hout kwijt raken zonder de structurele stijfheid aan te tasten. ik zag mezelf al met een heftruck een pc verhuizen.IK zat hieraan te denken. de support ribben van 8 mm mdf verbonden aan de houten rand op de baseplate voor de stevigheid en minimale kans op het torderen van het frame en dus scheuren voorkomen. de platen van cardboard, lekker licht en alleen bedoelt om de laag schuim of spanstof (???) te gelijden. dan een laag polyester aan de binnen en buitenkant om het echt sterk te maken.
Werd vanochtend wakker met hetzelfde idee (tenminste soort van ) om het hele gewicht te verminderen moet ik idd een hoop hout kwijt raken zonder de structurele stijfheid aan te tasten. ik zag mezelf al met een heftruck een pc verhuizen.
IK zat hieraan te denken. de support ribben van 8 mm mdf verbonden aan de houten rand op de baseplate voor de stevigheid en minimale kans op het torderen van het frame en dus scheuren voorkomen. de platen van cardboard, lekker licht en alleen bedoelt om de laag schuim of spanstof (???) te gelijden. dan een laag polyester aan de binnen en buitenkant om het echt sterk te maken.