Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Goede tip voor de draaiende delen. dit zal idd erg sterk moeten zijn ivm het verwachtte gewicht van de pylon. die zal denk ik richting een kilo worden (hout, res en inhoud res)

Ik was eerst van plan om een klein model te maken van pir schuim (hardfoam) of balsa foam. dat wordt gebruikt om 3d modellen te maken. maar ik ken mezelf een beetje, ik zou het niet af maken omdat ik dan weer veel te enthousiast zou worden. Roofmate had ik ook bij de bouwmarkt gevonden maar vond het erg duur. ik moet niet alleen de kap maar ook de onderkant en staart maken. dit zou gauw 150 euro aan spul zijn.  tevens had ik toen vragen over warmteontwikkeling van de psu en mobo waar ze geen antwoord op konden geven (volgende keer dus idd naar een echte bouwmarkt:icon_confused:)

Gister gewoon zomaar een testje gedaan om te kijken of het eventueel mogelijk is om pur op die manier af te werken, dit zou niet de uiteindelijke verwerkings methode zijn geweest. Begrijp ik het goed dat als je de pur onderdruk laat expanderen er dus minder bubbels zijn?

thansk!

ASPHIAX

Terug
Bovenaan