Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ondanks dat ik natuurlijk graag mijn ledstrips verkoop, geef ik je toch het advies om geen strips te plaatsen in deze build.Mijn mening overigens:Juist de glow die vanachter het gaas vandaan zal komen (adviseer je wel matzwart gespoten gaas te gebruiken) zal juist het mooiste effect geven. Verder, adviseer ik je om de verlichting zo te plaatsen dat ze niet direct door het gaas schijnen. Beetje verder van het gaas af plaatsen voor een subtiele glow. Als ik een beetje goed naar jouw schetsen en ideeën heb zitten kijken, gaat het er bij jou niet om dat je een flink verlichte case krijgt. Het gaat jou meer om de case dan om de verlichting.
Ondanks dat ik natuurlijk graag mijn ledstrips verkoop, geef ik je toch het advies om geen strips te plaatsen in deze build.
Mijn mening overigens:
Juist de glow die vanachter het gaas vandaan zal komen (adviseer je wel matzwart gespoten gaas te gebruiken) zal juist het mooiste effect geven. Verder, adviseer ik je om de verlichting zo te plaatsen dat ze niet direct door het gaas schijnen. Beetje verder van het gaas af plaatsen voor een subtiele glow. Als ik een beetje goed naar jouw schetsen en ideeën heb zitten kijken, gaat het er bij jou niet om dat je een flink verlichte case krijgt. Het gaat jou meer om de case dan om de verlichting.