Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Eigenlijk is het ontwerp raam vrij. De rand met blauwe stippen in de startpost had ik bedoelt als geboorde gaatjes door de romp waaronder een blauwe ccl geplaatst wordt. hierdoor komt er een niet al te sterk blauw licht door de gaatjes. als afwerking wil ik een fanrooster strip maken die over de gaatjes geplaatst wordt om hem af te dekken.Alleen nu je het zegt denk ik dat het misschien niet zo er uit gaat zien als ik in mijn hoofd heb. Misschien moet ik idd een rij leds plaatsen en die regelen met een controller en aparte lucht gaten boren. Ik zal wwwicked eens vragen of hij kan helpen.Thanks !
Eigenlijk is het ontwerp raam vrij. De rand met blauwe stippen in de startpost had ik bedoelt als geboorde gaatjes door de romp waaronder een blauwe ccl geplaatst wordt. hierdoor komt er een niet al te sterk blauw licht door de gaatjes. als afwerking wil ik een fanrooster strip maken die over de gaatjes geplaatst wordt om hem af te dekken.
Alleen nu je het zegt denk ik dat het misschien niet zo er uit gaat zien als ik in mijn hoofd heb. Misschien moet ik idd een rij leds plaatsen en die regelen met een controller en aparte lucht gaten boren. Ik zal wwwicked eens vragen of hij kan helpen.
Thanks !