• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Okee, hier komt "The story so far" !

Was al een paar weken aan het denken, schetsjes maken, hoe past het, wat heb ik nodig, hoe groot gaat ie worden enz..

gelukkig heb ik een groot whiteboard in mijn huis hangen waarop ik onder het genot van een biertje kon tekenen en aanpassen.

toen maar eens wat hout gaan halen.

(ps als jullie tips hebben voor betere kwalitiet foto's etc , dan hoor ik het graag!)

geheugensteuntje !

ruwe schets, maar ja alles wordt toch bekleed met schuim

ik werd gek van het continue opmeten van de dimensies van het moederboard:013:. en vooral de hoogte restricties die ik had ivm de waterkoeling van de grafische kaart, de Q6600 en het RAM. Ik heb dus een mal gemaakt met de minimale hoogtes en afmetingen die ik nodig heb. dit werkt wel super! je kan schuiven wat je wilt en dingen uit proberen.

De volgende dag! Heb een rand op de baseplate (bij gebrek aan betere benaming) gemaakt. deze wordt de fundering van de afneembare kap. weet nog niet hoe dit er uit zal gaan zien met het schuim erover.

Begin van het framewerk, erg makkelijk nu met die mal.

zorg dragen voor wat stabiliteit.

om de mal van het mobo heen bouwen!

wat ik van plan ben is de bovenkant waar alle houten platen samenkomen met pur te verbinden. daarom een bakje gemaakt om de pur te borgen.

de eerste platen. was een heel karwei om de juiste hoek te vinden en ben er nog niet helemaal tevreden over. volgens mij is hij te hoog. de spleten aan de onderkant ga ik gebruiken om daar ook een pur verstevigingslaag te maken.

de hoek klopt niet helemaal volgens mij.

curve loopt wel lekker !

En de finale staat. heb de staart even met wat stukjes afval gemaakt dus die zal wel veranderen.

Tot zo ver dit weekend !

laterz

Asphiax

Terug
Bovenaan