• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

hey ,

heb net je 33 page topic doorgelezen en man man wat een plezier om dit mooi werk te mogen zien en wat een geduld echt respect man
wat er met het hele cm contest is gebeurd moet zeker een domper zijn geweest (maar denk dat je daar wel een leuk systeempje aan heb overgehouden ) heb ook al de atlantis mod gezien (en laten zien aan het vrouwke ) :) en die ziet er ook echt wel nice uit kijk zeker uit naar je volgende update's

grtz fatal_error.be
 
Na meerdere requests gekregen te hebben zijn er een paar mogelijkheden om ook een copy van de dedication plaque te krijgen!

De plaque op A4 blik met sublimatie print , als al het vervoer goed gaat, 7,50 plus 2,50 verzendkosten
Dus tussen de 10 en 12,50 euro!

De plaque kan ook op een tegel van 15x15, dat kan voor ongeveer 10 euro. Maar dan kan niet allentekst erop!

Zijn de directe prijzen van significs, zet er zelf helemaal niks op!
Hoor het wel!
 
Ok, hier is wat meer info over de plaque.

De hoeveelheid tekst gaat ook niet helemaal op een A4 passen. De lijst met namen is gewoon te groot!
Het beste wat we kunnen doen is de plaque op landscape printen, dan blijft de 'header' tenminste heel en de lijst met namen inkorten.
Portrait en een deel van de header weglaten ziet er niet uit.

We hebben alleen nog geen goede manier kunnen vinden om te platen te zagen. Dus je zal zelf even een vijl langs de rand moeten halen (maar dat is ons modders niet vreemd toch ?!?) of een fotolijstje eromheen zetten dan is ie ineens klaar.

Omdat niet alle namen erop passen zou ik graag willen vragen of iedereen die interesse een berichtje kan achterlaten op me blog met de naam zoals ie op de plaque staat (en eventueel wat namen van maatjes die er ook op moeten staan) zodat we kunnen zorgen dat ie/ze erop staat/staan (duh ...)

De kosten zijn 12 euro inclusief verzenden.
 
Thanks man!

De Buiten detaillering is gemaakt van depron en die kan je bij elke hobbyzaak wel vinden (5x A4 voor 1,95 euro dus online = veel verzendkosten)

Het model zelf is van Styropor (of roofmate) die heb je vaak in het blauw , die vind je bij de beter bouwzaak. Die van gamma heeft een dun plastic laagje over beide kanten en is vervelend om dus te verwerken. Kosten ongeveer 70 euro voor 200x60x 40cm

Depron is wel erg kwetsbaar, als je een logo wilt maken oid dan kan je beter styrene sheets nemen zie hier
Laatst had ik een vel van 200 bij 120 cm voor 15,95 en je kan vanaf 0,3 mm tot 5 mm gaan geloof ik.

Ik haal alles bij de kwast in Den Bosch omdat dat lekker dichtbij is en ik het zonde vind om voor 2 euro 6 euro verzendkosten te moeten betalen.
 
Zoals beloofd ! De high res (4592 x 2576 - 4. MB) staan op me blog

02.jpg


01.jpg


03.jpg


04.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan