• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

Hahaha, ik denk idd dat het duidelijk is nu!
Bedankt iig allemaal voor de support!
En bedankt alvast aan CM-NL voor de publieke reactie op Tweakers
Doet toch een beetje goed om te zien dat er actie ondernomen wordt!
 
Blegh, wat een lage actie vanuit Taiwan, maar volgens mij is het sowieso al allemaal doorgestoken kaart.

Door de vele negatieve reacties drijf je hun in het nauw en dwing je ze actie te ondernemen, wat ze ook doen, de beslissing is niet terug te draaien en het laat maar zien hoe zoiets in elkaar steekt.

Ik zeg, nooit meer mee doen aan de CM competitie! Boycotten dat #$#@% merk! :) Jij verdient veel beter!
 
Hey Asphiax
Ik heb juist een buidlog tegen gekomen waar ze een copy van je build aan het maken.

Maar ik denk dat ze niet over het juiste materiaal beschikken om het zo goed te kunnen afwerken.


dogcosplay.jpg
 
Hey Asphiax
Ik heb juist een buidlog tegen gekomen waar ze een copy van je build aan het maken.

Maar ik denk dat ze niet over het juiste materiaal beschikken om het zo goed te kunnen afwerken.

dogcosplay.jpg

ROFL !! Dikke Humor man ! Goed begin van de dag !!
Kan zo wel een serie bedenken,
- Chihuahua als delta flyer
- Engelse pitbull als klingon warbird
- Hazewindhond als vulcan Surak class

LOL !!!
 
Hier even een kleine update (Geen build update helaas, maar misschien vanav...)

Ik heb een officiele excuus mail van een van de directeuren van Coolermaster in de pocket waarin ze beterschap beloven. Ik ben ook in contact met Marco van CM over hoe dat er uit gaat zien en het ziet er goed uit. Kan er nog niet te veel over zeggen maar eerherstel (zonder andere modders weer eruit te knallen) en een ander leuk prijzenpakket zitten er hopelijk aan te komen.

Will keep you posted !!
 
Good evening Alll, this is your captain speaking.

After the dooming de-commissioning of the USS EURISKO we are back better as before !!!
Looking at the ships logs of the last couple of stardates I have decided to focus the ships resources on upgrading the ships defensive and offensive systems.

Starting with the main deflector, the final test run has proven effective against all possible BULL-Shit thrown at it during the last week. To review the main deflectors test run please follow this link :


ASPHIAX OUT !!!
 
Thanks man !
Dit is maar een 5mW maar hij is echt krachtig. Hij trekt nu ruim 150mA en hij kan 300mA aan. Heb een nieuw respect gekregen voor lasers.
er zit een IR filter in maar als ik op een muur schijn redelijk dicht bij dan is ie zo fel dat je er gewoon niet te lang naar wil kijken.
zou niet willen weten wat een 1watt laser doet met je ogen.
 
Ok, I`ve got a question for YOU !

Normally the colour of a federation phaser is orange/red. But to recreate that visually a strong laser is needed. Another solution without risking eye damage is a Blue/Violet laser.


Poll: Do YOU think a Blue/Violet phaser is ok for the EURISKO?

[*]Yes, that`s cool

[*]No, original is better
Tussenstand:
results.cgi

Ook een poll maken? Klik hier

Poll stops in 5 days !
Thanks people !!!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan