• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

USS EURISKO - Crew Manifest
29nt3xu.png


Ontwerp wordt asap afgemaakt en verstuurd naar de lasersnijder, dus nog een paar dagen om aan te passen!
 
Goed dat je het meld, daarom had ik de list ook gepost !
zal je er op zetten !

*EDIT : You have been drafted for bridge command duties , please stand by for further instructions !
 
USS EURISKO - Crew Manifest
29nt3xu.png


Ontwerp wordt asap afgemaakt en verstuurd naar de lasersnijder, dus nog een paar dagen om aan te passen!


Die D voor mn naam mag we weg, zoals in mn signature, meeste plekken (waaronder mn projecten zoals opendune) sta ik bekend als "Xaroth Brook"

Gefeliciteerd met je prijs.. die heb je meer dan verdient met dit geweldige project (net zoals de 2 andere winnaars natuurlijk)
 
We have some late arrivals due to a unexplained lightning storm in space ...
Please find your new collegues service jackets in the soon to be posted updated manifest

Also we have updated our fleet assignments in a response to feeling like "sardientjes in een blik" on the bridge:
Bridge command is now Starfleet / Bridge Command

Also we have started testing our new defensive and offensive capabilities, the phaser banks are almost online!
Security/Tactical is now Weapons / Tactical

Admiral out !
 
Thansk man !
Nu druk bezig met hem afmaken en plannen voor de volgende build.
(maar denk dat ik nooit echt klaar ben met de EURISKO, tis net als je huis, altijd wel wat te doen!)

Hier is de laatste versie van de CREW Manifest
x20215.png
 
Ok hier is zeer een weekend update !

De servo opstelling voor de pylons gaat niet in deze variant van de EURISKO komen !
F§&cking Teringzooi !!!
Ik ben vandaag nog naar een maatje met veel RC vliegtuig ervaring ne hebben flink zitten bomen over deze uitdaging. Uitkomst, de ruimte is gewoon te klein om een krachtig genoeg servo te plaatsen. Er is 19x20X24 mm beschikbaar. want voldoende zou zijn voor de initiele oplossing maar de extra kracht die de volle slangen leveren is gewoon te groot. de slang wordt te stijf en heb daardoor grotere servo`s nodig.
2ep6kuq.jpg

Ik heb hier nu al meer dan 50 uur aan besteed en moet nu toch echt de tricorder in de ring gooien.

Dan maar verder met de depron
v7tc93.jpg


32zjs52.jpg


15rjvas.jpg


Ik heb het mezelf wel moeilijk gemaakt met die mooie ronde vormen. volgende keer iets slimmer het foam sculpten zodat ik niet de hele tijd met een fohn stukjes bij moet buigen.

2469q21.jpg


Langzaam gaat ie nu helemaal dicht worden, dan komt de volgende uitdaging; het verven!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan