Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Thansk man, het moet dadelijk met de airbrush nog wel aangepast worden zodat de lijnen die in het originele ontwerp zitten te zien zijn.Btw, je underplate, ziet er echt vet uit ! dat mesh maakt het wel wat ruiger
met een leuke airflow en een gesealde behuizing ga je vaak niks merken van het "hete lucht gaat naarboven verhaal"
ik zou het blauwige voyager logo als button kunnen maken met een aan/uit schakelaar erachter. dan wordt het paneel wel iets dikker. +/- 1 cm extra. dan is het push de button voor voyager, buttons zijn voor sier met leds en de LXE fans zijn al touch.zou vet zijn als je dat scherm touch uitvoert en ook via dat scherm op zou moeten starten
Ja dat had ik wel verwacht en al rekening mee gehouden. ik moet dus leds zien te vinden die in het kleurenschema passen.Dat NZXT panel is wel pre-build he
Dat kan je dus geen andere kleuren geven etc word opgelicht door een 2tal smd white leds
Hierbij het ontwerp voor de NZXT LXE fan/led controller verwerkt in een LCARS scherm voor de (later te bouwen) standaard voor het model.
Idee is om het scherm te gaan maken van donker plexi met transparant/clear stukken voor de buttons en verschillende kleuren leds erachter. Random de leds laten branden (leuk klusje WWWicked?!?) waardoor het scherm tot leven komt.
De NZXT LXE touchscreen fancontroller wordt geintegreerd in de plexi na het strippen van de behuizing.
Zie erg naar dit klusje uit , lijkt me echt vet om voor elkaar te krijgen, echte uitdaging!
*let wel, de kleuren kunnen nog veranderen door andere kleur leds te gaan gebruiken maar het ontwerp is zowat final.
Grt uit warm Oostenrijk !
ASPHIAX
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[Build Log] USS SULACO V2 | Gallery & Build Logs | 40 |