• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ups

Dajackal

Junior Member
Ik was aan het rondkijken voor een ups maar ik zie nergens een antwoord op mijn vraag. Dus ik stel hem maar even hier.

Ik heb een corsair hx1000, stel ik gebruik op full load 950 watt, maar idle gebruikt hij maar 300 watt.
Als ik dan een ups koop zoals APC BR1500I Back UPS RS 1500 - APC Data line protection| redcoon Nederland
gaat dit dan werken? Want ik ga over die 865 watt heen met full load.. Gaat de ups dan raar doen?
Of kan ik gewoon 2kw trekken over dat ding maar alleen als hij op accu werkt dat hij maar 865 watt levert?
 
865 watt is zijn max afgave ..... zoals ik het kan lezen dan kan het zijn dat je spanning daalt waardoor hij idd afslaat ...

maareuh tenzij je een benchmark aant clocken bent zit je toch niet aan 900w of meer ?
 
Nee gaat me erom dat hij geen vreemde dingen doet als ik er bv op de 1 of andere manier 1000w erdoorheen jaag. en er staat maar bv 865watt bij.
Dus die 1000w vraag ik niet van de accu aangezien ik geen stroomuitval heb.
 
Benchen gebeurt maar 1/5000 van mijn computer tijd.. dat hij zoveel vermogen vraagt.
Maar de rest van de tijd zit ik netjes onder die 800watt.
Het gaat me er gewoon om dat het ding geen rare piepjes gaat geven of dergelijke als ik over die 800watt heen ga..
En btw stroomuitval is maar 1 van de dingen wat een UPS kan. Sinusafvlakking, spanningsdipjes of verhogingen en nog meer dingen.
 
dat kan gewoon, Je een UPC heeft een blokspanning nodig dus gewoon AC-220volt op ONGV 16A

dan kan hij een pc ook wel draaien houden als hij over de 1000 komt ;)

UPC is eigenlijk gewoon een accu/condensator. niet meer niet minder.
 
dat valt nog reuze mee :)
moet ook nog eens dringend gaan kijken voor een ups maar ik wil toch liefst een 1500VA en dan val je meestal al in de 400€ klasse...
Greetz B0B0
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
A UPS shipment stuck in Germany International Forum 5
Johnny [2010] Grown Ups Films / Movies 2
B APC Smart-UPS 1500VA HighFlow Product Suggesties en Nieuws 17

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan