Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Afknippen zul je toch aan moeten geloven, en dan plak je deze erop; 16-Pin T-SATA Female Black. Kun je ook mooi de lengte van je kabel naar wens aanpassen./editGister tijdens zoeken naar sleeving, kwam ik dit op ebay tegen; 1/4 F6 PLATINUM GRAY color SPLIT BRAIDED SLEEVING (SPLIT LOOM) TECHFLEX 10ft | eBay. Daar hoef je dus helemaal niets voor af te knippen. Heatshrink kun je op die manier moeilijker wegwerken denk ik, plus weet ik ook niet hoe het er daadwerkelijk uit komt te zien.
Afknippen zul je toch aan moeten geloven, en dan plak je deze erop; 16-Pin T-SATA Female Black. Kun je ook mooi de lengte van je kabel naar wens aanpassen.
/edit
Gister tijdens zoeken naar sleeving, kwam ik dit op ebay tegen; 1/4 F6 PLATINUM GRAY color SPLIT BRAIDED SLEEVING (SPLIT LOOM) TECHFLEX 10ft | eBay. Daar hoef je dus helemaal niets voor af te knippen. Heatshrink kun je op die manier moeilijker wegwerken denk ik, plus weet ik ook niet hoe het er daadwerkelijk uit komt te zien.