Als ik al alles al wist dan had ik het echter hier niet mijn vragen hoeven te stellen..
Je doet alsof ik alles al weet, en nou ineens naar de bekende weg aan het vragen ben..
Dat ik 1 keer eens een klein setje gebouwd heb zegt verder niks over me mindere kennis..
Ik wil gewoon de beste spullen hebben voor een nette prijs.. zoals iedereen dat wilt..
De ene draait hier al jaren mee en heeft aardig wat kennis in huis.. De ander begint pas net..
De radiators die ik gevonden heb, heb ik gevonden om te zoeken op de juiste dikte..(niet op prestatie) Dat zegt nog helemaal niks hoe zo`n
radiator presteerd... De ene zal het misschien rotten hoe een
radiator presteerd, de andere wilt juist gewoon het beste.
Ik vind dat ik best me best heb gedaan om zelf wat te zoeken, maar dat doet verder niet aan af dat ik gewoon niet echt verder kom met me zoektocht.. en daarvoor de hulp vraag die ik schijnbaar gewoon niet van jullie mag verwachten / kan krijgen..
Daarnaast was het je zeker nog niet opgevallen, dat ik de grotere letter types al had aangepast.. Dat men het irritant vind dat kan.. Maar mijn bedoeling was om 2 stukken van elkaar te houden, zodat me vragen wat beter zouden opvallen en dus ook een wat sneller antwoord kon verwachten / er niet over gelezen zo worden en dus me vragen niet zouden opvallen / niet beantwoord gaan worden.
Blijkbaar word het hier niet gewaardeerd als ik dat me topic netjes heb aangepast, dan als nog naar de hulp mag fluiten..
En dan krijg je nog eens hielenlikkers die nog thanks gaan geven voor een post als zwelgje..
Ik noem het alles behalve goede service van
highflow.. (hulp van het forum)
Daarnaast vind ik het jammer dat de harde kern die hier heerst eigenlijk gewoon de boel kapot maken voor andere mensen die geintresseerd zijn in waterkoeling.
En als dikke en grote letters niet gewaardeerd worden, waarom word dat dan gewoon niet uitgeschakeld in de forum software.. Jullie vragen er dan zelf om om het te mogen gebruiken.. En dan ineens als een stelletje kleine kinderen gaan zitten zeuren.. *auw* me ogen branden omdat ik letter grote 5 heb gebruikt.. Echt kinderachtig..
Trouwens die review had ik ook gelezen voor de
XSPC EX serie.. Alleen naar mijn mening is het denk ik niet het juiste rad voor wat ik gebruiken wil.. Aangezien er minimaal 1200 rpm
fans erop moeten om het te laten presteren. Dat houd voor mij in dat het geluidsproductie dan ook hoger is..
Ik wil liever een stillere set hebben.