Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
jaren geleden gespeeld, kan wel meer dan 4 jaar terug zijn ofzo ;-) had er veel lol aan, maar oeioei wat een tijd kost het. twee rondes meegedaan, diplomaat geweest bij de winnende alliantie etc. etc.Voor mensen die meer actie willen en spelen die iets korter duren (lees: een maand of 5, 6): torpia is iets wreder, dat wel. (zeker als je mij tegenkwam: 'snuifje'.);. Meer samenwerking vereist enzo.Maar ik sla over, hoe tempting het ook is. Kost gewoon veel te veel tijd ik kan dit soort spellen niet een beetje doen, ik wil meteen in de top 10 komen.
jaren geleden gespeeld, kan wel meer dan 4 jaar terug zijn ofzo ;-) had er veel lol aan, maar oeioei wat een tijd kost het. twee rondes meegedaan, diplomaat geweest bij de winnende alliantie etc. etc.
Voor mensen die meer actie willen en spelen die iets korter duren (lees: een maand of 5, 6): torpia is iets wreder, dat wel. (zeker als je mij tegenkwam: 'snuifje'.);. Meer samenwerking vereist enzo.
Maar ik sla over, hoe tempting het ook is. Kost gewoon veel te veel tijd ik kan dit soort spellen niet een beetje doen, ik wil meteen in de top 10 komen.