• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TP9 HighFlow Casemod Compo

Dit is wat ik net naar de organisatie heb verstuurd qua tekst en foto's:

Cubeleon is een meerjarenproject geweest, waarbij ik een unieke en industrieel ogende kast wilde creëren. Het resultaat is een 24kg wegende kubus van 37x37x37cm met daarin een watergekoelde pc, meerdere PLED-schermpjes, honderden zelfgemaakte onderdelen en heel erg veel inbusbouten.

Cubeleon_final30.JPG


Cubeleon_final31.JPG


Cubeleon_final16.JPG


Cubeleon_final21.JPG


Cubeleon_final20.JPG


Een getraind oog zal het verschil zien met de kast die op The Party zal verschijnen, ik hoor het graag daar ;)
 
Ben denk te laat maar probeer het toch nog even..


Lange tijd aan het prutsen geweest om de pc in elkaar te zetten, kwamen ineens nieuwe ideeën op!
De tray van het moederbord inverted Verticaal geplaats, nooit gezien op het web.
Na veel tegenslagen eindelijk in elkaar..

Specials:
TJ07 Verticaal mod.
Led strip wwwicked.
Volledig watergekoeld.

20042011050.jpg


23042011066.jpg


23042011065.jpg


23042011062.jpg
 
Nou ben ik toch wel benieuwd naar het hele verhaal achter de uitslag. Bovendien vond ik het raar dat iedereen maar gewoon kon mailen (met meerdere adressen) van buitenaf, waarom mochten niet alleen de TP9 deelnemers 1 keer stemmen?

Ik ga volgend jaar denk ik ook een middagje met karton bezig om wat leuks te winnen. Ik heb nu last van een wat bittere nasmaak.
 
Nou ben ik toch wel benieuwd naar het hele verhaal achter de uitslag. Bovendien vond ik het raar dat iedereen maar gewoon kon mailen (met meerdere adressen) van buitenaf, waarom mochten niet alleen de TP9 deelnemers 1 keer stemmen?

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Hoe kan zoiets gebeuren? En idd, dat intern stemmen is wel een heel goed idee. En redelijk makkelijk te realiseren.
 
Voor een volgende editie zal het beter zijn om met een vakjury te komen. Mensen die niet alleen neutraal zijn en geen partij willen kiezen maar ook die verstand van zaken hebben. Bij voorkeur casemodders die niet meedoen met de compo of gewoon oud-casemodders. Je zou dat eventueel ook nog kunnen combineren met publieksstemmen. Just my 0,02!

Bij een van 'onze' (als in Bouweenpc) casemodwedstrijden hadden we de publieksstemmen een belang van 50% gegeven en de vakjurystemmen eveneens een belang van 50% gegeven.
 
Dat zou beter zijn, maar dat er ook alleen intern gestemt kan worden door middel van plaatsnummer ofzo. Nu kan het zijn geweest dat heel Belgie op Jan heeft gestempt :p!
 
Ik wil de uitslag ook wel eens weten, kwa stemmen dan.

zouden ze ook de stemmen van "custom case" en flush bijelkaaropgeteld hebben uiteindelijk?

want waarom stond die er uberhaubt 2x tussen?
 
Bij een van 'onze' (als in Bouweenpc) casemodwedstrijden hadden we de publieksstemmen een belang van 50% gegeven en de vakjurystemmen eveneens een belang van 50% gegeven.

En als we het publiek laten smsen is het net Idols of zo.
Wat dachten jullie van "So you can think you can casemod" of "The Casemod of Holland"

Maar ik vind ook dat jullie gelijk hebben hoor. Nu was het erg vaag waarom iemand gewonnen had of waarom juist niet.
De kartonnen case vond ik persoonlijk niet origineel. Asus :037: is ook al met iets dergelijks bezig.
Voor mij waren die van brinkdinges en Daantjuhh14 de cases die er bovenuit staken.
Die van brinkdinges is duidelijk. Het is een eigen ontwerp en het is gewoon helemaal af.
Daantjuhh14 is zo origineel geweest om een Ikea kastje als case te gebruiken. Het geheel is strak en was op vrijdag nog met de laatste puntjes bezig.

Kortom, voor mij 2 terechte winnaars. :D
 
Gio,Brinkdinges heeft niet gewonnen. Hij kreeg een troostprijs omdat TP een fout had gemaakt. De kartonnen case was 2e..

Heeft iemand trouwens foto's van de prijsuitreiking?

Thanks Gio, voor het compliment.:D
 
Gio,Brinkdinges heeft niet gewonnen. Hij kreeg een troostprijs omdat TP een fout had gemaakt. De kartonnen case was 2e..

My bad, ik bedoelde eigenlijk terechte prijswinnaars.

Overigens viel mij op dat Daan bij de prijsuitreiking met 2 dezelfde dozen stond en de gast naast hem ook met 2 andere dozen.
Volgens mij ging de prijsuitreiking niet helemaal vlekkeloos.
Jammer. Want volgens mij hadden de prijzen voor die kartonnen doos naar brinkdinges moeten gaan. (maar dat is puur mijn mening)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Pics en Clips @ TP9 Lan Party 159
Xtrafresh TP9 lift vanuit Eindhoven Lan Party 12
arwin74 [GEANNULEERD] TP9 Full Ticket voor TP9 Verkocht 7
Freddy TP9 Game / Compo Topic :D Lan Party 60
MrGiorgio Highflowmeeting op TP9: meld hier je plaatsvoorkeur Lan Party 86
MrGiorgio Highflowmeeting op TP9: meld hier je reserveringsnummer i.v.m. groepsopgave Lan Party 155
MrGiorgio Highflowmeeting op TP9: the carpool topic Lan Party 18
B Nieuwe videokaart kopen voor TP9 Hardware & Software 13
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan