• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TP17 Draagbaar Mini ITX systeem, uiteraard van acrylaat

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik wilde het in eerste instantie open houden.
Maar ik heb nu wel gaatjes erbij getekend, mocht ik er toch een paneeltje aan willen monteren :)

op voorhand voorzien is altijd makkelijker dan achteraf (wanneer er vaak heel wat in de weg komt te zijn)

als er geen paneel komt misschien buisjes zetten (blinkend alu of rvs) die samen roostertje vormen?

Freddy

Administrator
Forumleiding
ff checken of al dat gepruts wel in elkaar past:

Gelukkig wel! :D
Ziet er best gaaf uit al zeg ik het zelf.
Kan niet wachten als straks alle LED strips, waterkoeling etc. geïnstalleerd is :D

MrGiorgio

De Planner
Het heeft wel een duidelijk Freddy gehalte. Elementen van de Danger Den die je ooit mee had, maar ook van de Mountain Mod en de flipperkast.

Knap hoor!

XenoMorpH

Active member
Leuk apparaatje! Voor de "luie mens" hehe. Maar wel mooie rechte pijpjes die precies op maat gezaagd kunnen worden en zelfs om de laatste mm er vrij nauwkeurig af te krijgen.
Leuke tool idd!!

Freddy

Administrator
Forumleiding
Dat is het zeker, scheelt heel veel tijd en frustratie vergeleken met het werken met een figuurzaagje :)
Je moet wel rustig de zaag naar beneden duwen, anders loopt ie vast, maar dan nog vele malen nauwkeuriger en vele malen sneller dan met een figuurzaagje :)

Bovenaan