arwin74 Active member 1 augustus 2014 #1 Wie gaan er allemaal naar toe Ik zal er zeker wezen met volgende builds: Arwin74 + (nu nog geheime build) Testbench + cascade phasechange hoop die dan helemaal compleet moet zijn, dus mochten er mensen zijn die dan onder de -100 willen Arwin
Wie gaan er allemaal naar toe Ik zal er zeker wezen met volgende builds: Arwin74 + (nu nog geheime build) Testbench + cascade phasechange hoop die dan helemaal compleet moet zijn, dus mochten er mensen zijn die dan onder de -100 willen Arwin
iSP Active member 1 augustus 2014 #2 Wellicht dit jaar wel tijd, werd wat moeilijk afgelopen keer. Maarja dat roep ik al 2 jaar
Sparky Highflow Clan Member 1 augustus 2014 #4 uiteraard!!!! het enige weekend dat ik nog weg mag van me vriendin grtzzz pLaSmA
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 1 augustus 2014 #5 Zoals het er nu naar uit ziet kom ik 1 dag filmen voor de HF casemod compo.
mixedup HighFlow Review Master 2 augustus 2014 #7 ik vast wel weer proberen samen met glosy nl solid steve je weet
Thierry perfectly imperfect 2 augustus 2014 #8 Ik kom dit jaar wss dan een dagje met Das mee... wees niet bang, het is mijn intentie om weer spareribs mee te gaan eten
Ik kom dit jaar wss dan een dagje met Das mee... wees niet bang, het is mijn intentie om weer spareribs mee te gaan eten
MrGiorgio De Planner 2 augustus 2014 #9 TP13 ? Dat is toch die grote lanparty in Eindhoven? Misschien dat we samen ergens kunnen afspreken als er meer gaan.
TP13 ? Dat is toch die grote lanparty in Eindhoven? Misschien dat we samen ergens kunnen afspreken als er meer gaan.
arwin74 Active member 2 augustus 2014 #10 MrGiorgio zei: TP13 ? Dat is toch die grote lanparty in Eindhoven? Misschien dat we samen ergens kunnen afspreken als er meer gaan. Klik om te vergroten... Graag 2 plekken voor mijn met genoeg stroom aub. wel lachen koelkast mag niet maar phase change wel Arwin
MrGiorgio zei: TP13 ? Dat is toch die grote lanparty in Eindhoven? Misschien dat we samen ergens kunnen afspreken als er meer gaan. Klik om te vergroten... Graag 2 plekken voor mijn met genoeg stroom aub. wel lachen koelkast mag niet maar phase change wel Arwin
R Reinoud Ramaker Member 4 augustus 2014 #11 Jeuzes, tis Augustus Tuurlijk ga ik mee, nieuwe build derbij!
iSP Active member 19 september 2014 #13 Een voordeel: ik weet nu dat ik of zeeën van tijd heb of absoluut niet dit keer =) Weet dat waarschijnlijk over een goede maand.
Een voordeel: ik weet nu dat ik of zeeën van tijd heb of absoluut niet dit keer =) Weet dat waarschijnlijk over een goede maand.
arwin74 Active member 19 september 2014 #14 een paar dagen na TP12 waren de kaarten voor TP13 al beschikbaar Arwin
MrGiorgio De Planner 4 november 2014 #17 Hahaha hou ik je aan! Zal ik dan komend weekend maar een topic aanmaken?
Xelation Off-topic Extraordinaire 5 november 2014 #18 Yes gelijk doen maar en een lijst maken met wie er gaan ^_^
Freddy Administrator Forumleiding 5 november 2014 #19 Ga jij deze weer mee??? Alvast in agenda zetten
Xelation Off-topic Extraordinaire 5 november 2014 #20 Haha ja jij begon er na TP12 al mee via Facebook in die groep.