Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ja even daarover Dat kreng weegt een ton!!! En was ook van plan om een Surround monitor set-up mee te nemen.Dus dat gammele tafeltje van TP komt al snel te kort.Was het eerste jaar al verbaast dat het stevige tafels bleken te zijn, en afgelopen jaar was ik zeker bang dat de hele PC er gewoon doorheen zou zakken...Dus ik zat te denken of het mogelijk is om de organisatie een aanbod te doen dat ik gewoon 2 meter ruimte reserveer, zij noemen hun prijs, en ik neem mijn eigen tafel mee.Zou dat lukken? Misschien kan ik ook wel een tweede PC meenemen met een monitor en laten we daar fulltime Highflow promotie filmpjes op draaien of iets dergelijks.Ben langzaam aan heel zieke ideeën aan het verzamelen voor een nieuwe build :schaam
Ja even daarover
Dat kreng weegt een ton!!! En was ook van plan om een Surround monitor set-up mee te nemen.
Dus dat gammele tafeltje van TP komt al snel te kort.
Was het eerste jaar al verbaast dat het stevige tafels bleken te zijn, en afgelopen jaar was ik zeker bang dat de hele PC er gewoon doorheen zou zakken...
Dus ik zat te denken of het mogelijk is om de organisatie een aanbod te doen dat ik gewoon 2 meter ruimte reserveer, zij noemen hun prijs, en ik neem mijn eigen tafel mee.
Zou dat lukken?
Misschien kan ik ook wel een tweede PC meenemen met een monitor en laten we daar fulltime Highflow promotie filmpjes op draaien of iets dergelijks.
Ben langzaam aan heel zieke ideeën aan het verzamelen voor een nieuwe build :schaam