• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tp10!

Dat wordt een ramp, polstok springen xD Als Freddy dan wat koelvloeistof meeneemt om een bak te vullen in de zaal? :sarc:

Zijn er eigenlijk mensen die in een hotel gaan slapen? Of wordt het die-hard 48 uur koffie (Of andere cafeïne houdende dranken) Drinken? :p
 
er slapen meestal een aantal in een hotel aan de overkant maar er zijn ook gewoon slaap gedeelten waar de meeste op hun luchtbedje toch wel een paar uurtjes slaap pakken.

maar je hebt natuurlijk ook die-hards
smszk3.jpg
 
Ik ben me echt aan het bedenken wat ik mee ga nemen naar TP
Project NWR-11 of iets nieuws? En als het de eerste wordt, waar ik hem dan op ga zetten. Heb niet zo'n vertrouwen in die tafeltjes daar :p
Dat wordt een custom podium bouwen voor het beest.
 
Volgens mij was ik 130 euro kwijt.
Maar je doet het niet in je eentje, de meeste gaan met paar man.
Als je het dan verdeelt valt de prijs per persoon wel mee en is het de geld meer dan waard :)
 
Volgens mij was ik 130 euro kwijt.
Maar je doet het niet in je eentje, de meeste gaan met paar man.
Als je het dan verdeelt valt de prijs per persoon wel mee en is het de geld meer dan waard :)
Met zijn allen in 1 kamer?

Ik denk dat ik sowieso wel een kamer neem, een nachtje met weinig / geen slaap lukt me nog wel. Maar zonder trek ik niet (ben geen 18 meer). Wel vraag ik me dan af hoe het zit met de pc die dan nog in de zaal staat (qua diefstal enzo), hoe is dat geregeld?

En hoe zit het met de ruimte op de tafels, passen er 2 pc's op (icm 1 monitor, tobo + muis). Beide kasten zijn niet zo breed, breedste is 23 cm breed.
 
Wel vraag ik me dan af hoe het zit met de pc die dan nog in de zaal staat (qua diefstal enzo), hoe is dat geregeld?.

Meestal wel goed. Je kan bij de ingang aan zo'n schichtig persoontje opgeven wanneer je weg bent en dan wordt voordat je terug bent je pc weg gehaald. Merk je niks van.
En hoe zit het met de ruimte op de tafels, passen er 2 pc's op (icm 1 monitor, tobo + muis). Beide kasten zijn niet zo breed, breedste is 23 cm breed.
De ruimte op de tafels is niet super. Mijn pc + 24"scherm ernaast en dan is de toko vol. Dus ik zit aan een extra plek te denken voor TP10.
 
Met zijn allen in 1 kamer?

Ik denk dat ik sowieso wel een kamer neem, een nachtje met weinig / geen slaap lukt me nog wel. Maar zonder trek ik niet (ben geen 18 meer). Wel vraag ik me dan af hoe het zit met de pc die dan nog in de zaal staat (qua diefstal enzo), hoe is dat geregeld?

En hoe zit het met de ruimte op de tafels, passen er 2 pc's op (icm 1 monitor, tobo + muis). Beide kasten zijn niet zo breed, breedste is 23 cm breed.

Als je 2 pc's wilt meenemen moet je 2 tafels nemen.
Met 1 pc is het al behoorlijk krap, je plek is maar iets van 1 meter breed.

Is meer sociale controle daar, lopen wel mensen rond van TP.
Tobo en muis berg ik vaak wel op maar pc en monitor laat ik gewoon staan.


Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan