Hightower chef prutser 23 januari 2015 #1 Hallo Freddy, is het mogelijk om het Tp 13 shirt bij te voegen bij een bestelling via de webshop?
Freddy Administrator Forumleiding 23 januari 2015 #2 Yes dat is mogelijk, graag bij opmerkingen van jouw bestelling jouw nickname vermelden
Hightower chef prutser 23 januari 2015 #3 Hoe gaat dat dan met betaling.Met ideal zal dit niet gaan, denk ik.
Hightower chef prutser 23 januari 2015 #5 Slader zei: Is dit alleen voor mensen die een polo al hadden besteld ? Klik om te vergroten... Ja, denk van wel, l3p heeft denk ik de polo's al afgegeven voor het borduren.
Slader zei: Is dit alleen voor mensen die een polo al hadden besteld ? Klik om te vergroten... Ja, denk van wel, l3p heeft denk ik de polo's al afgegeven voor het borduren.
Hightower chef prutser 24 januari 2015 #6 Hightower zei: Hoe gaat dat dan met betaling.Met ideal zal dit niet gaan, denk ik. Klik om te vergroten... kickje!!
Hightower zei: Hoe gaat dat dan met betaling.Met ideal zal dit niet gaan, denk ik. Klik om te vergroten... kickje!!
Freddy Administrator Forumleiding 25 januari 2015 #7 Dat gaat ook, je kan altijd opmerkingen bij een bestelling opgeven, links onder laatste stap op kassapagina
Dat gaat ook, je kan altijd opmerkingen bij een bestelling opgeven, links onder laatste stap op kassapagina