arwin74 Active member 13 maart 2012 #1 Aangezien ik vorig jaar met TP 9 aardig wat vervoers problemen had ga ik dit jaar dus maar zelf rijden is er nog iemand die uit grun die kant op wil? arwin Laatst bewerkt: 14 maart 2012
Aangezien ik vorig jaar met TP 9 aardig wat vervoers problemen had ga ik dit jaar dus maar zelf rijden is er nog iemand die uit grun die kant op wil? arwin
M MrMdemiC Waiting for a Lan 14 maart 2012 #2 arwin74 zei: Aangezien ik vorig jaar met TP 10 aardig wat vervoers problemen had ga ik dit jaar dus maar zelf rijden is er nog iemand die uit grun die kant op wil? arwin Klik om te vergroten... euhmm wil niet lullig doen maar vorig jaar was TP9 haha Maar sorry ik woon 2 minuten onder eindhoven (A)
arwin74 zei: Aangezien ik vorig jaar met TP 10 aardig wat vervoers problemen had ga ik dit jaar dus maar zelf rijden is er nog iemand die uit grun die kant op wil? arwin Klik om te vergroten... euhmm wil niet lullig doen maar vorig jaar was TP9 haha Maar sorry ik woon 2 minuten onder eindhoven (A)
the_cyberspace uber-prutser 14 maart 2012 #3 Ik kom uit Doetinchem en ben van plan om de zaterdag te gaan en met de auto. Ik kom alleen een dagje kijken en neem verder geen apparatuur mee maar mocht er iemand naar vervoer zoeken op de route Doetinchem - Arnhem - Eindhoven dan hoor ik het wel
Ik kom uit Doetinchem en ben van plan om de zaterdag te gaan en met de auto. Ik kom alleen een dagje kijken en neem verder geen apparatuur mee maar mocht er iemand naar vervoer zoeken op de route Doetinchem - Arnhem - Eindhoven dan hoor ik het wel
MrGiorgio De Planner 26 maart 2012 #4 Is er niemand uit de buurt van Amsterdam die coolfris kan meenemen?
k.3nny Oldscool. 4 april 2012 #5 dat voor coolfris al geregeld? ik hoop het wel zou zonde zijn als hij met de trein moest
MrGiorgio De Planner 4 april 2012 #6 Helaas kan coolfris niet en komt hij alleen op zaterdag eventjes op bezoek.
coolfris Moderator Forumleiding 4 april 2012 #7 Ik zie dit topic nu pas. :schaam. Maar ik kom idd alleen zaterdag even buurten en PC's bewonderen in m'n HighFlow polo.
Ik zie dit topic nu pas. :schaam. Maar ik kom idd alleen zaterdag even buurten en PC's bewonderen in m'n HighFlow polo.