• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TORRENT LINKS, lekker illegale shit :p

  • Onderwerp starter Deleted member 42
  • Startdatum
Wordt niet zoveel gebruikt als torrents, maar toch wel een heleboel mensen die dat gebruiken.

Het is dat mensen ervoor moeten betalen en torrents gratis is.

Ik heb zelf nog geen moeite genomen om me te verdiepen in nieuwservers, maar ben dat zeker van plan te doen.

Heb hier glasvezel internet liggen, dan kan ik er eindelijk eens een keer optimaal gebruik van maken :D
 
Nieuwsgroepen zijn altijd nog beter dan torrents, geen gezeik met mensen die alleen leechen en niet uploaden etc. (je moet alleen niet de FTD forums gaan lezen :icon_rolleyes:) Je bent alleen wat meer afhankelijk van je retentie maar met een goede payserver is dat opgelost voor een paar euro per maand. Ik vind iig dat de tijd die je bespaart die paar euro dik waard is.
 
Nieuwsgroepen ben je nergens van afhankelijk, met een goede nieuwsserver kun je een retentie halen van 140 dagen en de complete download snelheid van je internet verbinding. Dus geen gedram met leechers en upper.

Tevens heb je echt alle nieuwe shit erop staan en in een goede kwaliteit en met alles bedoel ik ook alles. Voor 8 euro in de maand heb je een betrouwbare en up to date verbinding voor al je gedownload :)

Plus omdat niet zo veel mensen (tov torrents) het gebruiken heb je compleet geen last van virussen als je weet wat je download.
 
ik heb em :)

Maar bij mij kan die de home server niet vinden...
En bij de volgende stap moet ik mijn naam van de home server invoeren, maar die weet ik dus niet.. weet er iemand hoe ik dat kan krijgen, vinden.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan