Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb de grootste proberen te tappen maar het is een maat groter ik denk dat ik die maar is moet gaan halen. die 3mm is mooi voor de standaard kleine schroef maat
ik heb de grootste proberen te tappen maar het is een maat groter ik denk dat ik die maar is moet gaan halen. die 3mm is mooi voor de standaard kleine schroef maat
G 1/4 zit niet in jou tapset..
die zit in bijna geeneen tapset, dit komt omdat het een engelse maat is...
soms lijken de metrische (wat alle normaale mensen gebruiken ) erop maar is het NIET!! (ik adviseer om het uberhaupt niet eens te proberen)
als je een G 1/4 tap wilt moet je die appart kopen... (volgens mij hebben ze die niet bij elke bouwmarkt maar dat weet ik niet zeker)
G 1/4 zit niet in jou tapset..
die zit in bijna geeneen tapset, dit komt omdat het een engelse maat is...
soms lijken de metrische (wat alle normaale mensen gebruiken ) erop maar is het NIET!! (ik adviseer om het uberhaupt niet eens te proberen)
als je een G 1/4 tap wilt moet je die appart kopen... (volgens mij hebben ze die niet bij elke bouwmarkt maar dat weet ik niet zeker)
zal binnenkort een paar foto's maken van alle gereedschappen die ik tot mijn beschiking heb. prachtig als je vader een eigen bedrijf heeft 800m verderop
zal binnenkort een paar foto's maken van alle gereedschappen die ik tot mijn beschiking heb. prachtig als je vader een eigen bedrijf heeft 800m verderop
Dat is wel heel relaxed we wachten erop^^ verkoopt ie misschien ook de taps & dies ( om schroef gaten te maken of schroeven maken ) van het merk: Sutton Brand?? en de maat G1/4 net als bij waterkoeling?