• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tomas & Sharkoon

Tomas

Junior Member
Hallo allemaal!

Ik kijk al een tijdje rond op de site en op het forum en vond het tijd om me even voor te stellen.
Mijn naam is Tomas Karamazen, ben 15 jaar en woon in Groningen. Ik ben op deze site gekomen omdat ik van plan ben mijn cpu met water te gaan koelen.

Mijn systeem:

Moederbord: Maximus II Formula
CPU: Q6600 :|momenteel op stock:| (was eerst 3GHz)
Geheugen: 4 GB 800mhz DDR 2 Corsair
Grafische Kaart: Sapphire 4870 512
Geluidskaart: Supreme FX X-FI, geleverd bij moederbord
Harde Schijf: 500GB Maxtor
Voeding: 750Watt PC Power & Cooling
Behuizing: Sharkoon Rebel 9 Value

OS: Windows XP
Monitor: Samsung Syncmaster 22" 1680×1050
Muis: Logitech Trackball
Toetsenbord: DELL, 7 jaar oud en nog prima :D

CPU koeling: Een (veel te) grote Scythe Mugen waardoor
m'n kast zonder kleine mod niet meer dicht kon.

Omdat ik heb gezien dat jullie foto's hier belangrijk vinden heb ik er hier een paar:
 
De fan hoort standaard bij de behuizing, maar hij moest wat naar buiten geplaatst worden, anders zou de scythe er niet in passen :p (zit ook geen rooster op, dus krijg nogal vaak mijn voet erin :rolleyes: )
 
hehe, mooi systeem, wel heel veel stof op je graka en supreme fx x-fi

en je mugen zit trouwens verkeerd, die moet je een kwartslag draaien (fan rechts) voor optimale prestatie;)
 
Hm, dat verklaart misschien waarom hij zo lastig te (de)installeren was.:eek: Intussen ziet mijn systeem er al weer helemaal anders uit! Slangen erin, radiator erop. Helaas is de pomp lek, maar ik heb al contact opgenomen met Highflow en waarschijnlijk is mijn nieuwe pomp morgen al binnen:D
 
Ziet er leuk uit dat kastje.
Er zijn toch wel fan guards te krijgen voor dat formaat?
Ze zijn wat zeldzaam, maar bestaan wel. Heb je ook niet telkens je voet er in. :p
 
Meh, intussen zit er een Ek-supreme lt op, dus ja...
Over verkeerd installeren gesproken. Kan het zijn dat ik iets verkeerd heb gedaan bij het installeren van het waterblok? Ik zie namelijk dat het verschil in temperatuur bij verschillende cores soms wel 10C is. Is dit normaal?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan