• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Geachte heer (mijn achternaam),


Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg vervelend dat de bezorger uw pakketten meerdere malen onbeheerd heeft achtergelaten bij de voordeur. Mijn excuses hiervoor.


Uw klacht wordt besproken met de betreffende bezorger om herhaling in de toekomst te voorkomen. U ontvangt hier geen verdere reactie op.


Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u naar aanleiding van onze reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.


Met vriendelijke groet,


(naam contactpersoon)

PostNL Pakketten Klantenservice Consumenten


zo hoort dat.. hopelijk dat er verandering in komt.. Misschien wordt ik dan weer tevreden met postnl.. laat staan me moeder (die telkens mijn pakketten oppakken en naar binnen tillen haha!)


Terug
Bovenaan