Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
ik heb nooit problemen met Postnl.en de koerier die me pakjes afleverd bij ons in de buurt is een hele relaxte gozer.laatst vroeg hij aan mij na een pakketje bij mij te hebben geleverd of de vorige pakje goed had ontvangen omdat het was afgeleverd bij me buurman boven. echt goed.maar je hebt helaas van die koerieren die er schijt aan hebben.mijn koerier weet ook dat ik alles op de zaak laat afleveren dus probeert er altijd voor 5 uur te zijn maar dat lukt neit altijd en dat begrijp ik wel. wij mensen worden ook steeds erger. vroeger moest je gewoon een weekje wachten op een pakketje maar nu meot alles meteen zo snel mogelijk thuis zijn. geduld is ver te zoeken
ik heb nooit problemen met Postnl.
en de koerier die me pakjes afleverd bij ons in de buurt is een hele relaxte gozer.
laatst vroeg hij aan mij na een pakketje bij mij te hebben geleverd of de vorige pakje goed had ontvangen omdat het was afgeleverd bij me buurman boven. echt goed.
maar je hebt helaas van die koerieren die er schijt aan hebben.
mijn koerier weet ook dat ik alles op de zaak laat afleveren dus probeert er altijd voor 5 uur te zijn maar dat lukt neit altijd en dat begrijp ik wel. wij mensen worden ook steeds erger. vroeger moest je gewoon een weekje wachten op een pakketje maar nu meot alles meteen zo snel mogelijk thuis zijn. geduld is ver te zoeken