• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TNT vs GLS

Welke bezorger heeft jouw voorkeur?


  • Totaal aantal stemmers
    161
Gls

Beste mensen,

Ik heb zondag een pakket besteld bij HF.
Omdat het zondag was besteld, was het maandag in behandeling genomen én verzonden.
Dus zou het vandaag ook moeten toekomen.
Alles van HF hun kant was perfect. Maar nu zie ik op de T&T van GLS "Niet thuis/gesloten" ?
Wat? Ik heb speciaal vandaag een dag vrijaf genomen van mijn werk zodat ik zou thuis zijn als mijn pakket toekomt. Ik heb de hele dag zitten niets doen en wachten tot ze eindelijk toekwamen en nu om 18.35 staat er dat ik niet thuis was?
Ik heb de bel getest en die werkt nog perfect...
Mijn buurvrouw heeft een kapsalon aan het straat en uitzicht op mijn oprit, ik ben bij haar gegaan om te vragen of ze geen auto van GLS zag en zij heeft niets gezien.
Het is de eerste keer dat er iets met GLS wordt opgestuurd.
Zéér slechte eerste indruk van GLS. Als ik iets bestelde werd dat meestal met DPD gedaan en daar heb ik nog nooit klachten van gehad/ondervonden.
Mijn vraag is nu hoe het zit, komen ze morgen weer? Of wordt het afgezet in een afhaalpunt?

Mvg.
 
Zit er geen kaartje in de brievenbus??

Meestal laten ze een kaartje achter met daarop was de vervolg acties zijn... anders kan je het beste met GLS bellen, zij weten het best wat ze nu gaan doen.
 
Vind idd vaak een kaartje in de post mbt tot een nieuwe aflever poging, of afgeleverd bij de buren of ophalen bij dichts bijzijnde post locatie. Maar ook wel eens zo'n voorvalletje gehad... hele dag thuis en toch niet bezorgd. Doe je helaas niks aan...
 
TnT of nu alweer postnl heeft er de laatste tijd ook een handje van (vooral als er iets op vrijdags bezorgd moet worden)

zit je de hele dag te wachten en zie je in T&T dat je niet thuis was..zeg dan gewoon chauffeur moest optijd thuis zijn van de vrouw :p
 
Datum Tijd Depot Land Handeling Status/Info
24-08-2012 18:44 Rotterdam (2500) Nederland Vertrek
25-08-2012 04:08 Amsterdam (1000) Nederland Aankomst
27-08-2012 06:57 Amsterdam (1000) Nederland Bestel
27-08-2012 11:52 Amsterdam (1000) Nederland Aflevering Niet Thuis Bericht

-_- Ik was dus wel gewoon thuis maar niets gehoord..
Voortaan toch maar via POSTNL/TNT laten afleveren want GLS is zo bagger..
Bel ik terug voor een nieuwe afspraak zegt dat kreng van 8 tot 6 uur.
Gv* ik ga toch geen 10 uurtjes uit het raam staren tot een &*&#$@!$ GLS bus langs komt...
Dus ik vraag maar of de bezorger niet bij de buren kan afleveren, en dan heb ik maar 1 keuze ja ik heb buren links en rechts kies gewoon eentje uit, alsof mij het boeit en dan krijg je nog te horen dat dat niet mag. Dus toch maar de buren van huisnummer 8 gekozen o_O
 
GLS is een kudtbedrijf!

Transport? Daar hebben ze nog nooit van gehoord. Iets wat een vervreemd woord is voor een transportbedrijf. Adverteren met vertrouwd? Dat woord moeten jullie nog waarmaken. Ten eerste wordt mijn pakket geleverd en ben ik niet thuis. Begrijp ik, dat ligt bij mij. Maar dan laat je een niet thuis brief achter! Waarom? Omdat ik die nodig ben om het pakket op te halen! Daarom!
Gelukkig kon ik een nieuwe afspraak maken op woensdag. En kon gelukkig de buren als 2e adres opgeven mocht ik niet thuis zijn. De hele dag thuis gewacht. Je raad het al... geen GLS. 's Avonds naar Najib geweest, was leuk! Maar was laat dus maar niet bij de buren aangeklopt.
Vandaag maar eens op de GLS site gekeken of die geleverd was... maar wat schetst me verbazing. Hij is terug in het depot!! Kleautzakken! Ik dacht dat jullie per pakje werden betaald! En nu? Ik kan de afspraak niet opnieuw plannen.
Fijn... daar zit je dan! Weer 10 dagen ellende door een transportbedrijf die niet zijn afspraken na kan komen. Waarbij de communicatie een dag later aankomt. Beheerd door incapabele medewerkers, die ingehuurd worden en per pak worden betaald... Volgens mij heeft de bezorger zeker een geldboom in de tuin staan en daarom mijn pakket niet aflevert. Je wordt bedankt voor mijn dagelijkse portie frustratie! :mad: *dat lucht op* :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan