D3T0X
Klusjesman
Graag wil ik mijn waterkoelingen set te koop aanbieden. Let op, het gaat om de hele set.
Hieronder een overzicht van alle producten zoals ik ze gekocht heb bij Highflow. De facturen ervan zijn nog aanwezig(digitaal). December 2011 heb ik het grootste deel gekocht. Erna zijn enkel bestellingen bij geplaatst om extra dingen bij te kopen. Ik ben eerst een tijd bezig geweest om mijn kast in elkaar te zetten, zie mijn buildlog, zodoende heb ik alles gebruikt tot op heden.
De reden dat ik het ga verkopen is omdat ik niks meer doe met overclocken, gamen en een beetje uitgekeken ben op het zelf modden van kasten. Ik kijk liever naar de kasten die gemaakt worden die er veel beter uitzien dan de mijne xD.
De staat van de producten is nog goed, wel gebruikt natuurlijk. Het reservoir is nog zonder krassen, enkel op de radiator een paar plekjes waar de verf vanaf is maar dat kan prima opgelost worden met een zwarte spuitbus. ;-)
Graag hoor ik wat je ervoor wilt geven, nieuwwaarde €1000,-.
1x Alphacool HF Y connector 45 1x G1/4OD 2x G1/4ID revolvable - Chrome 17062
1x EK-FC580 GTX - Nickel -EN inclusief een EVGA GTX 570
1x EK-Supreme HF Plexi CPU Block
1x EK-DDC X-TOP Rev.2 Plexi
1x Koolance G1/4 extender - Coupling Adapter, G 1/4 Male-Female
1x Koolance G1/4 - Koppeling VL3-FG
1x Bitspower G1/4 Silver Shiny Rotary 90 Degree ID 1/4 Adapter
10x 13MM (1/2) Bitspower Schroeffitting Paar - G1/4
2x Bitspower G1/4 Silver Shining Multi-Transfer Adapter
5x Bitspower G1/4 Silver Shining IG1/4 Extender
1x Laing DDC-1 MCP350 12V
1x Mayhems Aurora - Galaxy Purple Coolant - MD-AU-GPC
4x 13MM (1/2 ID - 5/8 OD) Koolance Schroeffitting 90 graden - G1/4 NZL-L13P
1x Danger Den RAD-Reservoir RES-005
1x Koolance 13MM (1/2 ID - 3/4 OD) Schroeffitting - Stekker
1x Black Ice SR-1 360
uv wit tubing kan erbij gedaan worden anders gooi ik het weg.
Wat ik er als extra bij doe is mijn hele set met onderdelen in opberg kast (zie foto's 2e bericht) en de fans met leds die ik met de set gekocht heb. Ook mijn kit om molex stekkers los te maken om te sleeven gaat weg, de 2 uv licht strips en een losse blauwe led strip met controller.
3x Yate Loon 120MM D12SH-12 Black 2200RPM
3x Xigmatek XOF-F1251 120mm Fan - 1400RPM
Hieronder een overzicht van alle producten zoals ik ze gekocht heb bij Highflow. De facturen ervan zijn nog aanwezig(digitaal). December 2011 heb ik het grootste deel gekocht. Erna zijn enkel bestellingen bij geplaatst om extra dingen bij te kopen. Ik ben eerst een tijd bezig geweest om mijn kast in elkaar te zetten, zie mijn buildlog, zodoende heb ik alles gebruikt tot op heden.
De reden dat ik het ga verkopen is omdat ik niks meer doe met overclocken, gamen en een beetje uitgekeken ben op het zelf modden van kasten. Ik kijk liever naar de kasten die gemaakt worden die er veel beter uitzien dan de mijne xD.
De staat van de producten is nog goed, wel gebruikt natuurlijk. Het reservoir is nog zonder krassen, enkel op de radiator een paar plekjes waar de verf vanaf is maar dat kan prima opgelost worden met een zwarte spuitbus. ;-)
Graag hoor ik wat je ervoor wilt geven, nieuwwaarde €1000,-.
1x Alphacool HF Y connector 45 1x G1/4OD 2x G1/4ID revolvable - Chrome 17062
1x EK-FC580 GTX - Nickel -EN inclusief een EVGA GTX 570
1x EK-Supreme HF Plexi CPU Block
1x EK-DDC X-TOP Rev.2 Plexi
1x Koolance G1/4 extender - Coupling Adapter, G 1/4 Male-Female
1x Koolance G1/4 - Koppeling VL3-FG
1x Bitspower G1/4 Silver Shiny Rotary 90 Degree ID 1/4 Adapter
10x 13MM (1/2) Bitspower Schroeffitting Paar - G1/4
2x Bitspower G1/4 Silver Shining Multi-Transfer Adapter
5x Bitspower G1/4 Silver Shining IG1/4 Extender
1x Laing DDC-1 MCP350 12V
1x Mayhems Aurora - Galaxy Purple Coolant - MD-AU-GPC
4x 13MM (1/2 ID - 5/8 OD) Koolance Schroeffitting 90 graden - G1/4 NZL-L13P
1x Danger Den RAD-Reservoir RES-005
1x Koolance 13MM (1/2 ID - 3/4 OD) Schroeffitting - Stekker
1x Black Ice SR-1 360
uv wit tubing kan erbij gedaan worden anders gooi ik het weg.
Wat ik er als extra bij doe is mijn hele set met onderdelen in opberg kast (zie foto's 2e bericht) en de fans met leds die ik met de set gekocht heb. Ook mijn kit om molex stekkers los te maken om te sleeven gaat weg, de 2 uv licht strips en een losse blauwe led strip met controller.
3x Yate Loon 120MM D12SH-12 Black 2200RPM
3x Xigmatek XOF-F1251 120mm Fan - 1400RPM
Laatst bewerkt: