Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
aantal profielen heb ik binnen uit china gekregen maar de belangrijkste waarin de snaar vewerkt zit is er natuurlijk nog niet.die aardige mensen bij de douane hebben er ook nog eens even aardig wat boven op gegooid.maar goed de Frees machine verwacht ik deze week werkende te hebben eens zien wat ik daar allemaal mee kan maken.post hier de vorderingen er van natuurlijkde eerste bewegingen heeft hij al gemaakt namelijk is nu het fijn afstelllen in Mach3 de besturings software
aantal profielen heb ik binnen uit china gekregen maar de belangrijkste waarin de snaar vewerkt zit is er natuurlijk nog niet.
die aardige mensen bij de douane hebben er ook nog eens even aardig wat boven op gegooid.
maar goed de Frees machine verwacht ik deze week werkende te hebben eens zien wat ik daar allemaal mee kan maken.
post hier de vorderingen er van natuurlijk
de eerste bewegingen heeft hij al gemaakt namelijk is nu het fijn afstelllen in Mach3 de besturings software