Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik zoek nog een usb powered laser cutter, maar dat zal wel niet lukken met de 5W die die poorten leveren Klopt het trouwens dat je laserpointer (de zichtbare rode) verkeerd afgesteld is, of had je gewoon de focusafstand (van de IR laser) halverwege het materiaal liggen?Zelf heb ik geen cnc machine gemaakt, maar ik heb er regelmatig over gelezen en daarnaast ben ik mijn opleiding werktuigbouwkunde aan het afronden, dus ik heb er wel een beetje zicht op. Een stevig frame is inderdaad een must, evenals spelingsvrije rechtgeleiding en het voorkomen van vastlopers door scheeftrekken (komt veel voor bij zelfbouw). Lees je in ieder geval goed in, aangezien vele mensen je voorgegaan zijn.
Ik zoek nog een usb powered laser cutter, maar dat zal wel niet lukken met de 5W die die poorten leveren Klopt het trouwens dat je laserpointer (de zichtbare rode) verkeerd afgesteld is, of had je gewoon de focusafstand (van de IR laser) halverwege het materiaal liggen?
Zelf heb ik geen cnc machine gemaakt, maar ik heb er regelmatig over gelezen en daarnaast ben ik mijn opleiding werktuigbouwkunde aan het afronden, dus ik heb er wel een beetje zicht op. Een stevig frame is inderdaad een must, evenals spelingsvrije rechtgeleiding en het voorkomen van vastlopers door scheeftrekken (komt veel voor bij zelfbouw). Lees je in ieder geval goed in, aangezien vele mensen je voorgegaan zijn.