Verkocht
tomasvanderpijl Prutser 19 september 2014 #2 [TKA-FIT] 13MM (1/2) Schroeffitting 90 graden - G1/4 6x Verkocht Laatst bewerkt: 23 september 2014
tomasvanderpijl Prutser 19 september 2014 #3 [TKA-FIT] Bitspower 2xG1/4" Fillport Matt Black BP-MBWP-C04 4X 0. Volledige naam van het product Bitspower 2xG1/4" Fillport Matt Black BP-MBWP-C04 1. Welke datum heb jij het product gekocht? 25-09-2013 2. Hoelang heb jij het product in gebruik. Ongeveer 3 maanden in gebruik gehad 3. Waarom wil jij het verkopen? Ligt stof te happen 4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? nee, wel kan ik de bestellinginfo van highflow uitprinten 5. In welke staat verkeerd het verkochte product? Zien er nog goed uit 6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) n.v.t.
[TKA-FIT] Bitspower 2xG1/4" Fillport Matt Black BP-MBWP-C04 4X 0. Volledige naam van het product Bitspower 2xG1/4" Fillport Matt Black BP-MBWP-C04 1. Welke datum heb jij het product gekocht? 25-09-2013 2. Hoelang heb jij het product in gebruik. Ongeveer 3 maanden in gebruik gehad 3. Waarom wil jij het verkopen? Ligt stof te happen 4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? nee, wel kan ik de bestellinginfo van highflow uitprinten 5. In welke staat verkeerd het verkochte product? Zien er nog goed uit 6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) n.v.t.
tomasvanderpijl Prutser 19 september 2014 #4 [TKA-FIT] Bitspower Multi-Link (SLI/CF) Adapter BP-MBWP-C47 Matt Black 6X verkocht Laatst bewerkt: 22 september 2014
tomasvanderpijl Prutser 19 september 2014 #5 [TKA-FIT] Bitspower G1/4 Matt Black Stop Fitting BP-MBWP-C06 2X 0. Volledige naam van het product Bitspower G1/4 Matt Black Stop Fitting BP-MBWP-C06 2X 1. Welke datum heb jij het product gekocht? 25-09-2013 2. Hoelang heb jij het product in gebruik. Ongeveer 3 maanden in gebruik gehad 3. Waarom wil jij het verkopen? Ligt stof te happen 4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? nee, wel kan ik de bestellinginfo van highflow uitprinten 5. In welke staat verkeerd het verkochte product? Zien er nog als nieuw uit 6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) n.v.t.
[TKA-FIT] Bitspower G1/4 Matt Black Stop Fitting BP-MBWP-C06 2X 0. Volledige naam van het product Bitspower G1/4 Matt Black Stop Fitting BP-MBWP-C06 2X 1. Welke datum heb jij het product gekocht? 25-09-2013 2. Hoelang heb jij het product in gebruik. Ongeveer 3 maanden in gebruik gehad 3. Waarom wil jij het verkopen? Ligt stof te happen 4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? nee, wel kan ik de bestellinginfo van highflow uitprinten 5. In welke staat verkeerd het verkochte product? Zien er nog als nieuw uit 6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) n.v.t.
tomasvanderpijl Prutser 19 september 2014 #6 [TKA-FIT] Alphacool HF 3-Way Splitter G1/4ID - Deep Black 17030 2X 0. Volledige naam van het product Alphacool HF 3-Way Splitter G1/4ID - Deep Black 17030 2X 1. Welke datum heb jij het product gekocht? 25-09-2013 2. Hoelang heb jij het product in gebruik. Ongeveer 3 maanden in gebruik gehad 3. Waarom wil jij het verkopen? Ligt stof te happen 4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? nee, wel kan ik de bestellinginfo van highflow uitprinten 5. In welke staat verkeerd het verkochte product? Zien er nog als nieuw uit 6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) n.v.t.
[TKA-FIT] Alphacool HF 3-Way Splitter G1/4ID - Deep Black 17030 2X 0. Volledige naam van het product Alphacool HF 3-Way Splitter G1/4ID - Deep Black 17030 2X 1. Welke datum heb jij het product gekocht? 25-09-2013 2. Hoelang heb jij het product in gebruik. Ongeveer 3 maanden in gebruik gehad 3. Waarom wil jij het verkopen? Ligt stof te happen 4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? nee, wel kan ik de bestellinginfo van highflow uitprinten 5. In welke staat verkeerd het verkochte product? Zien er nog als nieuw uit 6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) n.v.t.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 19 september 2014 #7 Beste Tomas, Ik heb al je topics samengevoegd tot 1 topic. Mvg, Remy
maomanna Shoutboxspammer 12 december 2014 #8 Is het nog te koop? Zo niet, dan kan ik het topic sluiten.
tomasvanderpijl Prutser 12 december 2014 #9 Niet alles is verkocht, maar van mij mag je het topic sluiten!