• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[GESLOTEN] Kabels sleeven / cable sleeving aangeboden voor vieding en overige

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hukkel

New member
[TKA-dienst] Kabels sleeven / cable sleeving aangeboden voor voeding en overige

Ik biedt de dienst aan om kabels te voorzien van sleeving. Zowel gehele voedingen als kabels van fans, SATA data kabels etc. Ook maak ik verlengkabels voor voedingskabels kabels. Deze maak ik van de juiste dikte draden en, indien lichte kleuren worden gebruikt, van wit draad. Hierin heeft u de volleidge vrijheid in lengte, kleur, etc.

Naar wens kan ik sleeven met of zonder zichtbare heatshrink.

Wat kost dit dan zul je je afvragen?

Dit hangt af van de hoeveelheid kabels die ik moet sleeven. Ik kan de 8- en 24-pins PSU kavels sleeven, de 6 en/of 8-pins GPU kabels, fan kabels, sata kabels, verlengkabels maken. In principe vraag ik 50 euro voor het sleeven van de volgende combinatie: 24 pins, 2 4+4 pins en 2 GPU kabelbomen. Voor een volledige voeding vraag ik 75 euro (dus ook voor een 1200W met weet ik niet hoeveel sata en GPU kabels eraan). Voor andere combinaties (zoals aanpassen van de voeding zelf en andere kabels) prijsopgave vragen.

Prijzen spreken we gewoon af per opdracht. Ik werk als volgt; u betaalt alle sleeving, heatshrink, draad en eventuele pins en stekkers zelf en de eventuele verzendkosten en ik reken een paar tientjes voor de uren voor mezelf.

Ik werk alleen met de heatshrink (en eigenlijk ook alleen de sleeving) van de volgende website: MDPC-X | No compromise!

Waarom? Omdat ze gewoon de beste spullen maken, voornamelijk hun heatshrink is het beste wat er is en maakt het eindresultaat gewoon mooier. Als je gaat sleeven dan moet je het goed doen. Ik wil best ook paracord gebruiken, maar die zul je zelf moeten regelen.

U kunt indien gewenst gewoon zelf spullen aanschaffen. Ik wil best de zwarte sleeving per meter afrekenen omdat er altijd wel zwart nodig is. Maar de bijzondere kleuren zult u per 10 meter daar moeten bestellen of mij laten bestellen. Wat er over is wordt dan weer aan u meegezonden. Ik maak absoluut GEEN winst op de materialen. Dat wil ik niet. Het is een dient, geen handel.

Ik doe dit voor mijn plezier en hoef er echt niet dik aan te verdienen maar wil wel een vergoeding voor mijn werkzaamheden. Er gaan echt flink wat uren in zitten. Soms echt avonden achter elkaar.

Bij interesse graag even een PM of een email. Uiteraard ook voor vragen. Maar kan ook met een berichtje hier (voor vragen).

Ik heb inmiddels heel wat foto's op mijn Facebook, zoek op Dutch Lion Customising.

LET OP! Het sleeven van kabels kan de garantie op uw voeding teniet doen. Zeker als u verzoekt om de kabels tot in de voedingkast zelf te laten lopen en het gat van deze kast groter te maken (anders passen de gesleevde kabels er niet doorheen). Dit is niet zo bij het gebruiken van verlengkabels.

PS ik accepteer ook betalingen dmv onderdelen. Ik ben altijd op zoek naar interessante onderdelen. Dus daar kan ook een deal over gemaakt worden.

Heb je vragen? shoot!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Dave :)

Ik heb al eens het werk van iemand af mogen maken. Die persoon was er echt helemaal klaar mee :D

Succes met het sleeven, mocht het niet lukken hoor ik het graag van je.
 
Hoi Tim, succes met je sleeving service! :)

Doe ook hier wat foto's, sommigen mogen bv op werk geen facebook :)
 
Dank je wel :)

Is goed. Ik wilde het al doen, maar had niet zoveel tijd.

Hier wat voorbeelden.

Dit is de 24 pins van een verlengkabel die ik voor iemand gemaakt heb.

387769_475376939169652_2134887199_n.jpg


Dit is de voeding die erbij hoort. Ik heb de voeding + fan gespoten, gat vergroot, kabels verkort naar 30 cm en zwart gesleeved.

550145_475380309169315_1466708174_n.jpg


Uiteinde van deze zelfde voeding

14132_475378632502816_300244276_n.jpg


24 pins voor een army look sleeving

399974_503787469661932_1991254047_n.jpg


De GPU kabels ervan

540917_503787489661930_1481795642_n.jpg


De bijbehorende sata kabels

542068_503787632995249_90092397_n.jpg



Geeft dit een indruk zo?

:)
 
Kosten voor het inkorten van een 24pins kabel inclusief materiaal? Sleeven kan ik in principe zelf ( ik maak gebruik van paracord ).
 
Bumpje voor kosten 2 x 8 pin pcie + 2 x 6 pin pcie + 8 pin + 24 pin ? MDPC-X aanwezig, excl. heatshrink. (m.b.t. OCZ ZX 850W)

Hoi Mystiqu,

als het goed is gaat het dan om deze voeding:

psu_zx_series_850w_lrg.png


Die is dus volledig modulair.
Volgens deze link: http://ocz.com/consumer/download/mechanical-drawings/psu_zx_series_mech_drawing.pdf
zijn alle kabels die je noemt 22 inch ofwel ongeveer 55 centimeter.
Daarvoor heb ik dan nodig: 33 meter sleeving en 120 stuks heatshrink.
Als je alles in dezelfde kleur zou willen kost het je: 4*10 meter sleeving a 8 euro = 32 euro + 3*50 stuks heatshrink = 13,50 euro + verzendkosten van deze spullen = 9,50 dus totaal: 55 euro aan materiaal. Ik vraag 50 euro voor de uren die ik maak. Inclusief verzenden terug naar jou van de kabels kom je dan op 110 euro inclusief alles en een paar leuke dingen zoals KFA2 en HyperX stickers enzo ^^
Uiteraard krijg je ook alle sleeving en heatshrink die over is mee tenzij je daar geen behoefte aan heb.

Indien je veel verschillende kleuren zou willen hebben kan het duurder worden want je koopt het per 10 meter. Dus als je 12 kleuren wilt dan moet je 120 meter sleeving bestellen tenzij ik het toevallig op voorraad heb liggen.
 
Hoi Mystiqu,

Als je alles in dezelfde kleur zou willen kost het je: 4*10 meter sleeving a 8 euro = 32 euro + 3*50 stuks heatshrink = 13,50 euro + verzendkosten van deze spullen = 9,50 dus totaal: 55 euro aan materiaal. Ik vraag 50 euro voor de uren die ik maak. Inclusief verzenden terug naar jou van de kabels kom je dan op 110 euro inclusief alles en een paar leuke dingen zoals KFA2 en HyperX stickers enzo ^^
Uiteraard krijg je ook alle sleeving en heatshrink die over is mee tenzij je daar geen behoefte aan heb.

Indien je veel verschillende kleuren zou willen hebben kan het duurder worden want je koopt het per 10 meter. Dus als je 12 kleuren wilt dan moet je 120 meter sleeving bestellen tenzij ik het toevallig op voorraad heb liggen.

Ik heb denk ik het grootste gedeelte aan sleeving liggen, wit / groen, een heleboel meer wit als groen. Moet even kijken hoeveel het ong. is... Ik laat het nog weten.
 
Is prima. Ik heb je exact verteld wat ik waarvoor reken. Als je alle sleeving van mdpcx al hebt dan kan dat bedrag eraf. Ik verdien daar geen cent op. Ik reken alleen die 50 euro aan werk dat ik ervan heb.
 
Q: Is het mogelijk oude kabels van een CM voeding te gebruiken i.c.m. die OCZ? Of krijg je dan problemen m.b.t. storingsfilters die verschillen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
Freddy Cable Comb Closed / Gesloten (4mm) Type 1, Type 2 en Type 3 :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Dinsdag 10 - Zondag 15 mei webshop gesloten i.v.m. update! HighFlow Computer Cooling Shop 13
Cygnitr0n [GESLOTEN] CYGLEDS Ledstrippen Verkocht 53
Stephan---pro Radiator van mijn Asetek gesloten loop watercooling Advies Waterkoeling Setup 10
Hightower Cablemod kabels Cases en Modding 6
Jason EK-Loop D-RGB 2-Way & 3-Way Splitter Kabels HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
H Hoe kabels bevestigen aan PCI-e female Cases en Modding 2
Bl4ckj4ck666 Cable management, zelf kabels maken, wat heb ik nodig Cases en Modding 16
P 2 x Y fan splitter kabels combineren Overige Koeling 4
pilotter Vraagje over fans kabels custom sleeving HighFlow Forum 4
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
Freddy Nieuwe Cablemod kabels en kits! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Maarten/Pine Custom kabels pinout Hardware & Software 0
XenoMorpH PCI-E kabel custom kabels anders in de connector Electronica 1
Freddy Cable Combs voor Cablemod kits (andere kabels met circa 2mm diameter) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
O Displayport kabels gezocht NVIDIA 0
Freddy CAT.7 Patch, UTP, Netwerk kabels! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
G Op zoek naar witte PSU met witte kabels Hardware & Software 4
Freddy Crimping Tool / Tang voor pinnen op kabels, nu op voorraad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Sharkoon SATA kabels in allerlei lengtes en kleuren HighFlow Computer Cooling Shop 3
M Tips voor verwijderen pinnetjes uit PSU kabels Cases en Modding 2
S Zelf kabels sleeven Handleidingen en Installatie Tips 13
MrGiorgio Kabels Home Cinema, welke kwaliteit? Merk of merkloos? Algemene Discussies 17
Hightower bitfenix kabels levertijd? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D Bitfenix losse sleeved psu kabels verleng stuk op corsair ax760i of ax860i Hardware & Software 2
Sw333t [Gezocht] 3 stuks rechte sata kabels (geschikt voor sata3) Gevonden 1
J Kabels sleeven met paracord Cases en Modding 5
Fumfum Roze kabels~ Cases en Modding 5
dave-firsttimer:) Zelf kabels maken. Cases en Modding 13
W fan kabels: Phobya Y-Cable 3Pin Molex to (4x EN 6x) 3Pin Molex 60cm - black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
P SATA Data Kabels Sleeven. Cases en Modding 8
P Witte SATA III / SATA-600 Kabels Cases en Modding 5
A kabels sleeven Cases en Modding 18
T Losse stroom kabels (voor PSU) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jort Welke kleur sleeved psu kabels Cases en Modding 17
tomasvanderpijl Bitfenix verleng kabels HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
B kabels sleeven Cases en Modding 4
R kabels e.d. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
N [Tutorial] Kabels sleeven Cases en Modding 9
W [GEVONDEN] gezocht kabels Corsair AX750/800 evt. te ruil Gevonden 6
T1mmy Nieuwe kabels om voeding te sleeven? Cases en Modding 6
K [IN-ACTIVE] Micro-ruil! S-ata kabels Verkocht 1
W0uTeR PSU 6 pin PCI-E kabels door elkaar Electronica 1
X Front Panel Kabels & MB-kabels Cases en Modding 3
Harjo [IN-ACTIVE] Subwoofer Speakers Radio Kabels voor de auto Verkocht 18
P Bitfenix Alchemy Kabels HighFlow Product Suggesties en Nieuws 88
U [INACTIVE] Witte sata kabels Gevonden 9
D [INACTIVE] Iphone 4 Dock, usb naar dock kabels Verkocht 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan