Die ik ASAP Mensen PM gewoon!
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 7 september 2010 #22 Moet je ook terug PB'en Je zult het wel druk krijgen om de hele reutemeteut te verkopen
stn . 7 september 2010 #27 i7 pc verkocht aan mij! owh kut die staat niet tussen het lijstje:S. Ik ga je wel missen...
Demolisher Junior Member 8 september 2010 #28 Wat wil je hebben voor de bak met schroefjes? Ik kan me herinneren dat dat wel erg mooie dingetjes waren. Alle schroefjes bedoel ik he
Wat wil je hebben voor de bak met schroefjes? Ik kan me herinneren dat dat wel erg mooie dingetjes waren. Alle schroefjes bedoel ik he
Vannos upgrading....... 8 september 2010 #29 zie ik daar een Heatkiller 3.0 ? ook voor 1366 ? zo ja wat is je prjis
Sw333t I Love my NUC 9 september 2010 #33 Kenny, zoals Johnny ook al eens aangegeven heeft.. svp je topic conform de regels aanpassen. Vanavond nog! Johnny zei: Kenny kan je a.u.b. de topic aan passen? Dit wordt straks 1 grote chaos. Je weet zelf wel op welke manier 't wél moet Klik om te vergroten...
Kenny, zoals Johnny ook al eens aangegeven heeft.. svp je topic conform de regels aanpassen. Vanavond nog! Johnny zei: Kenny kan je a.u.b. de topic aan passen? Dit wordt straks 1 grote chaos. Je weet zelf wel op welke manier 't wél moet Klik om te vergroten...
Johnny Moderator Forumleiding 9 september 2010 #34 Hey kenny, Ik heb niks tegen je maar de advertentie voldoet niet aan de verkoopregels hier op Highflow. Bij deze wordt deze advertentie dan ook gesloten en gearchiveerd. Deze verwijdering kan niet ongedaan gemaakt worden. Gr johnny
Hey kenny, Ik heb niks tegen je maar de advertentie voldoet niet aan de verkoopregels hier op Highflow. Bij deze wordt deze advertentie dan ook gesloten en gearchiveerd. Deze verwijdering kan niet ongedaan gemaakt worden. Gr johnny