Update: dismantling the TJ
Wat een genot, deze hadden we niet nodig vandaag. Ben geen popnagel tegen gekomen
Alleen deze
Heb bijna de hele kast uit elkaar liggen en dit over
Als eerste de air intakes eruit gehaald wat bijzonder makkelijk gin op 1 ding na
De toeren regelaars on top zijn niet met connector uitgevoerd, dus moest deze verwijderen uit de case
Back met filters
Hotswaps zijn er ook uit
Deze gaan nog hergebruikt worden
De hdd
fans van de bays
Toen ik dit er uit had, ben ik wat geen spelen met een mobo'tje
Zoek het bordje
Klein he, je ziet 'm bijna niet
Nee, niet deze .........maar voorlopig ff deze
Blijft een mooi bordje met de
EK blokken zo. Heel mischien blijft deze er wel in met wat aanpassingen aan de kleuren rood, maar ben er nog niet helemaal uit
Achterkant van de tray. Genoeg ruimte voor debackplate te verwisselen ed.
Genoeg slots voor de meuk
Verder met demontage. De toppanel is gewoon trek/click , maar vind het een bijzonder mooie vormgeving daarom wat pics
Onderkant
Toch even kijken hoe dit eruit gaat zien met een 360 rad
Voeding erbij..........lots of space
Verder.......nog steeds met kruiskop schroevendraaier, de drivebays. Bijzonde makkelijk te demonteren
Wel moest ik de powerswitch losmaken omdat deze verbonden zit met de switch on top
Leuk gaatje, kan nog aardig aangepast worden
Kaal wordt ie zo
Midplate aan de beurt. Dit was wat lastiger hiervoor moest ik een mobogeleider loshalen anders kan je de midplate niet schuin eruit halen
Maar toch gelukt met niet al te veel moeite
Maar hij is huge, gewoon 63 cm
En toen was de kast echt kaal
Gelijk maar weer de 2 rads geplaatst met de
fans naar binnen zodat ze lucht van buiten door het rad heen trekken en straks wordt luchtstroom omgeleid richting voeding
Zo heb ik mooi ruimte tussen de rads om daar slangen tussen te krijgen
Voeding erin. Niet de voeding die er uiteindelijk in komt, maar deze had ik nog liggen
En nog even wat plaatjes van de kleuren combo
Carbon en black
Gele sleeve erbij
En altijd mooi..........de zwarte
Looks nice!!!
Net wat spullen besteld voor de case zelf, dus wordt wachten. Khou jullie op de hoogte
Grtzzz.