• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tj107 - Ultimate WC Case, of teveel gebruikt?

TJ 107 Windowed - Te standaard, of ultiem & gaaf?

  • Standaard, al teveel gebruikt

    Stemmen: 3 30,0%
  • Prachtige kast, lekker veel mogelijkheden

    Stemmen: 7 70,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

mystiqu

Member
Nouja, ik zit op het moment met een Thermaltake Armor, de gene zonder enorme intakefan voor de videokaartkoeling, en ik wil graag een 360 rad in mijn *aankomende mod gaan doen.
Dat gaat dus nevernooit niet passen in deze kast,
275872.jpg

Tenzij ik de stalen drive bays verwijder, een nieuwe HDD cage maak/koop, en die naast mn rad weet te plaatsen, + dan kan ik nergens kabels kwijt, eeeeen dan kan ik m'n pomp nergens meer kwijt.
Dus ik wil een nieuwe kast, waar in principe makkelijk een 360 rad in kan, en mijn oog viel op de (prijzige) Silverstone TJ107.

Nu ben ik benieuwd, wat jullie vinden van de TJ 107... Ik denk dat het de ultieme waterkoel kast is, want je kan er ontzettend veel in kwijt, hij heeft een strak design, en is prima modbaar.
 
je moet gewoon kijken wat jij t fijnst vind. een TJ07 word ook veel gebruikt, denk dat deze dan wel origineler is.

Passend maken in een kast die er noet voor gemaakt is, is een leukere uitdaging :)
 
Ultieme waterkoel kast wil ik niet direct zeggen, er zijn andere cases die nog meer op WC zijn gebouwd, zoals Little Devil of MountainMods.Daarnaast is de ene waterkoeling de andere niet en telt niet alleen het formaat, dus wie wil zeggen dat een kast met ruimte voor 1x240 rad niet ook voldoende 'waterkoelkast' is?

That being said, een TJ07 is wel een ontzettend mooi ding die inderdaad mooie opties voor waterkoeling bied.
En juist daarom is hij zo vaak al gehanteerd.
Interesseert het jou weinig wat anderen wel of niet hebben, dan zou ik hem gewoon nemen.
Hecht je veel waarde aan originaliteit, dan kan je wellicht verder kijken :p
 
Ja je zegt het al... Hij is al heel vaak gebruikt, en daar loop ik een beetje tegenaan. Ben van plan een mod te gaan doen, in een kleurenschema dat ik eigenlijk nog helemaal niet ben tegengekomen... Aardig origineel, en dat is met deze kast juist niet zo.

Maar als ik mn eigen kast passend wil maken, weet ik niet of ik wel een kast overhoud o.o
En ik wil perse een 360 rad erin hebben, want vind een 240 niet mooi :D
 
Het is echt weer een persoonlijke kwestie.
Al moet ik zeggen elke kast meestal wel een mod van te vinden.
het originele is juist wat je ervan maakt ongeacht welke kast.
Neem gewoon de kast die jij het mooist of prettigste vind.
Ik vind het altijd moeilijke te zegen wat jij / andere mooi vind.
Doe je ding en we zijn altijd benieuwd wat je maakt.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow AtGames Legends Ultimate Arcade Kast met 300 games HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Gelid Solutions GP-Ultimate lijn Thermal Pads HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
MrGiorgio Super Smash Bros Ultimate Gaming 0
P Aquaero Aquastream Ultimate vs D5/MCP Dual pump Waterkoeling 3
GlowInTheDark madmodders "ultimate butterfly" Gallery & Build Logs 7
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
DutchChilles [VERKOCHT] Razer Black Widow Ultimate Verkocht 2
l3p [VERKOCHT] TteSports Challenger Ultimate Gaming Keyboard Verkocht 1
Stephan---pro Build4Power ultimate high-end PC Algemene Discussies 7
ForresT Ultimate setup Waterkoeling 3
Demolisher Razer BlackWidow Ultimate Mechanical Gaming Keyboard HighFlow Product Suggesties en Nieuws 36
Traxtorm Windows 7 Ultimate, veranderen van Bitssysteem (32 naar 64 bit en andersom) Hardware & Software 16
bundymania REVIEW: TFC Triebwerk Fan - ultimate Radiator Fan ? HighFlow Product Reviews 0
S ultimate watercooling Waterkoeling 9
S Probleem met koeling Sapphire Ultimate HD3870 Overige Koeling 3
B PC60 ultimate Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
L aRGB case fans aansluiten zonder RGB of aRGB header op mobo Cases en Modding 8
Jason Singularity Computers Wraith 2.0 ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
Jason Singularity Computers Wraith ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
Jason BarrowCH STAR1 Series Limited Edition Circular Open Panel Case - Zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason BarrowCH Rhopilema Series V2 Limited Edition Composite Channel Test Bench Case - Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 2.0 Case, 10% korting aanbieding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini-ITX Case/ Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Slader [TKA-Case] MATX Parvum case Verkocht 0
Freddy Singularity Computers Wraith Mini-ITX Chassis / Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Singularity Computers Spectre 2.0 case / behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
V Phanteks evolv X, heerlijke case. Gallery & Build Logs 5
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
P Corsair Crystal 570X Case, PSU cover maken? Cases en Modding 3
0 [Waterkoeling] Luchtdichte-anti-kattenharen-case, 1000 euro, i7 8700K, GTX 1080Ti Advies Waterkoeling Setup 9
S Geschiedenis van een Case:Corsair Obsidian 800D van Legendary1985 Gallery & Build Logs 1
F Phanteks case en cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S PC case laten spuiten HighFlow Forum 9
TinusB scratch build pc case Gallery & Build Logs 18
I Case opties voor grote radiator Cases en Modding 12
Freddy Parvum Systems L1.0 ATX Watercooling Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
P Desk-case advies Cases en Modding 2
S IO USB port verlengen custom case Cases en Modding 1
I case modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
A Lian Li case met tool-les PCI Cases en Modding 5
S Case upgrade? Cases en Modding 2
L Nieuwe case, maar welke? Cases en Modding 6
JaPeMo JP[0] by JaPeMo (Acrylic Pc Case) Gallery & Build Logs 22

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan