Oli4v Active member 7 maart 2010 #181 Vincent zei: 60 euro incl. verzenden. Klik om te vergroten... dus €10/blok ongeveer ?
V vincent Gouden member 7 maart 2010 #182 Oli4v zei: dus €10/blok ongeveer ? Klik om te vergroten... Als je zo rekent ja,
L LeMoN Tutti Frutti 8 maart 2010 #184 Die prijs valt reuze mee! En het ziet er wel errug vet uit! BTW Vincent, doe je nog van die kabelklemmen + doppies weg?
Die prijs valt reuze mee! En het ziet er wel errug vet uit! BTW Vincent, doe je nog van die kabelklemmen + doppies weg?
Fuwa Fuwa New member 8 maart 2010 #185 Vincent zei: Ja ik heb ook al zitten denken om alles aan een touw te binden, en met al dat bling bling om me nek over de markt te lopen. Klik om te vergroten... wahaha I just roffled on that. Nieuwe trend van tegenwoordig "Met vernikkelde WC parts om je nek heen lopen*
Vincent zei: Ja ik heb ook al zitten denken om alles aan een touw te binden, en met al dat bling bling om me nek over de markt te lopen. Klik om te vergroten... wahaha I just roffled on that. Nieuwe trend van tegenwoordig "Met vernikkelde WC parts om je nek heen lopen*
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 8 maart 2010 #186 Nikkel is altijd goed Heeft een nog wat leuker effect dan chroom, zit een donkere gloed in.
V vincent Gouden member 12 maart 2010 #187 Update alles weer in elkaar gemonteerd. Laatst bewerkt: 12 maart 2010
V vincent Gouden member 12 maart 2010 #188 Ik zat me ook te ergeren aan de kabels, toen kwam ik met een idee: Voor: na: Laatst bewerkt: 12 maart 2010
Johnny Moderator Forumleiding 12 maart 2010 #192 Jij maakt zelfs van het kabel management gebeuren een aparte mod bijna Erg netjes ook je foto's zijn van uber kwaliteit, kunnen sommigen een voorbeeld van nemen
Jij maakt zelfs van het kabel management gebeuren een aparte mod bijna Erg netjes ook je foto's zijn van uber kwaliteit, kunnen sommigen een voorbeeld van nemen
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 12 maart 2010 #195 Dat niemand anders op dat idee is gekomen Zo simpel, maar zo effectief
Oli4v Active member 12 maart 2010 #196 ZwerverRoodbaardNL zei: Dat niemand anders op dat idee is gekomen Zo simpel, maar zo effectief Klik om te vergroten... lijkt mij zelfs zeer handig, moet je nooit meer zo veel druk uitoefenen om je zijpaneel dicht te krijgen
ZwerverRoodbaardNL zei: Dat niemand anders op dat idee is gekomen Zo simpel, maar zo effectief Klik om te vergroten... lijkt mij zelfs zeer handig, moet je nooit meer zo veel druk uitoefenen om je zijpaneel dicht te krijgen
Duriel Junior Member 12 maart 2010 #197 Wat ongeloofelijk strak maak jij die kast zeg Deze zou in ieder geval in de top 3 beste tj07's moeten staan.
Wat ongeloofelijk strak maak jij die kast zeg Deze zou in ieder geval in de top 3 beste tj07's moeten staan.
BlackCurry Member 15 maart 2010 #199 Echt super mooie computer zitten heel wat uurtjes aan arbeid in zo te zien.
C Camacha Junior Member 23 april 2010 #200 Vincent zei: Bedrijfsinformatie | Jansen Poedercoating Goeie zaak, snelle service en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader voor jullie poedercoat werkjes. Ik heb begrepen dat je de producten ook via de post kan aanleveren. Gewoon even contact opnemen. Klik om te vergroten... Wat heeft dat setje je gekost dan?
Vincent zei: Bedrijfsinformatie | Jansen Poedercoating Goeie zaak, snelle service en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader voor jullie poedercoat werkjes. Ik heb begrepen dat je de producten ook via de post kan aanleveren. Gewoon even contact opnemen. Klik om te vergroten... Wat heeft dat setje je gekost dan?