• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[TIP] I/O shield

Idd ik heb mijn kastje ook op mijn bureau staan puur omdat ik het ook wil zien wat erin zit :118:

Maar verders nee stof aantrekken valt mee denk dat er meer stof op mijn bureau zit dan in mijn pc kast :p

PS: Freddy, zulke taferelen zijn idd godsgruwelijk irritant :icon_cool:
 
ik heb een raar probleem nu, het plaatse van mijn Io-shield gaat perfect.. geen probleem daarmee. Ik leg mijn mobo in mijn case alle afstandhouders op zijn plaats etc etc. Maar nu zit mijn IO-shield veel lager dan mijn mobo. geen IO-shield dan maar? het standaart IO-shield van bij mijn case past voor geen meter van plaats enzo.
 
Heb je wel de "voetjes" van de case gebruikt?
(die gouden boutjes, waarop je de moederbord legt en daar een schroef in draait).

Waarschijnlijk zijn die voetjes te hoog.
 
natuurlijk heb ik van die voetjes gebruikt :p en nu ik het van dichter bekijk denk ik dat dat het probleem is. morgen kijk ik voor een oplossing nu gaan werken :(
 
:D ik ging er ook vanuit dat je die voetjes had gebruikt, maar waarvan?

Meestal krijg je die bij de kasten meegeleverd.

Misschien dat je de voetjes van een andere kast hebt gebruikt die andere formaten heeft.
 
probleem gevonden : gouden voetjes waren te klein, vroeger nog eens per 100 gekocht in een pc winkel. Hebben al vele malen hun nut bewezen.. kasten zonder gouden voetjes :mad: :mad: maar nu waren ze dus te klein. De originele voetjes opgezocht en nu oogt het terug mooi.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan