• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tiger.cs / Kishan / Tigertje

Tigercs

New member
Hey Hey Mensen ,

Ik zal me is even voorstellen ;

Wie ik ben :
0. Echte naam (Voor/Achternaam): Kishan
1. Nickname: Tiger.cs
2. Leeftijd: 19
3. Woonplaats: Den Haag
4. Studie/Werk: Lab-Techniek / Vakkevullertje (A) Appie :D
5. E-mail: Vraag het maar als je me nodig hebt.
6. MSN: Zie vraag 5
7. Xfire: -
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Via Tweakers.net !!

Mijn PC:
MOBO: Asus M2N32 SLI Deluxe
CPU: AMD Ahtlon 64 x2 @ 4200+ (Stock 2.2 Ghz ,.. Overclocked - 2.75 Ghz :mad: kon niet hoger mobo kan et niet aan !! PIEP Graf mobo :p :D )
MEM: 1 GB Corsair nog wat *btje ouwe geheugen*
VGA: Asus EN7600GT 256 MB
SOUND: Creative Sound X-FI Extreme Music
HDD1: Maxtor - 320 GB
HDD2: Maxtor - 120 GB
OPT1: Samsung DVD-Rewriter
OPT2: -
PSU: Zalman *Code vergeten* nog wat..
CASE: Thermaltake Kandalf LCS
OS: Windows XP Pro SP2
MON: LG CRT
KB: Sweex
MOUSE: Logitech G5
MOUSEPAD: Steelpad QCK
HS: Senheisser 150
SPRS: Sony Hometheatherset / Versterker + 2 Stereotoren boxen
INET: Orange Basic - ~500 Kbps DL en 110 Kbps UP
Koeling: Watercooling.. ben er nog bezig.. Laing D5 Pomp


** BTW : Het is nog al een vrij oud systeem , ik wil is over een tijdje gaan upgraden maar dat ga ik pas doen als Intel met Nepahalem uitkomt (A) .. :D Mja moet dan nog wel een tijdje opgaan zitten wachten :( .

** Ohja ben ook een overclock liefhebbertje (A) :D
 
Laatst bewerkt:
Hey Kishan,

Welkom hier.

Je hebt inderdaad een oudje! :D

Hoe laat jij jouw waterloop lopen met jouw nieuwe pomp en etc. eigenlijk? Want jouw kast heeft al standaard waterkoeling toch?
 
Hey Freddy ^^,

Ten eerste bedankt voor je warme welkom :D.

Ja idd gelijk heb je .. maar het is zo van dat ik nog bezig ben etc ..

Want ik heb revieuws gelezen over het een en al om van 1/2 ID naar 3/4 ID overloop te zetten..

Maar ik denk van dat ik gewoon alle hoses(slangen) moet gaan vervangen naar 1/2 ID en als ik dat doe vervang ik meteen x aantal dingen zoals:

Waterblock , Rad (koop er mss 2 bij (A) ), 2x Res en x aantal fans.. maar ik weet niet of ik dat wel wil gaan doen want intel komt uberhaupt binnekort met een nieuwe cpu uit -.- ..

Graag advies :p :mad: lolz
 
3/4 ID?!?!?

Je bedoelt van 3/8 naar 1/2 ID of niet?

3/4 ID is wel heel erg groot :D

Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt, voordat Intel de nehalem gaat lanceren.
Ze gaan nu eerst even alles uit de penryn halen natuurlijk.
Zal wel 2009 zijn voordat de nehalem goed verkrijgbaar is en met normale prijzen.

Als jouw waterkoeling van de Thermaltake het nog goed doet en je wilt upgraden, kan je die van TT als tweede loop gebruiken (geheugen, chipsets, geheugen, hdd).

En dan jouw nieuwe setup met de nieuwe radiator, pomp en etc. voor de CPU en GPU :)
 
Ja precies. Net als ik. Welkom trouwens. :icon_cool:

Ik heb ook een Kandalf lcs. Tot nu toe loopt de cpu op de standaard watercooling van de kast. Maar als ik terug ben van vakantie, komt er een ander blok, radiator en pomp in voor de cpu loop.
Zodra de nieuwe graka's uit zijn, ga ik de oude loop gebruiken voor de graka('s).
 
Hey Hey ,

Bedankt :D :)

Uhm ik heb een vraagie maar et probleem is et is niet over watercooling etc.. :p het gaat meer over mobo's ;

Ik wil een goed overclockbaar mobo voor een c2d e8400 s775 , maar het moet een SLI hebben en Nvidia chipset :p -.-

Kan iemand me mss helpen ? :eusa_doh:
 
Asus, gigabyte en EVGA maken over het algemeen de beste moederborden.
Ook goed over te clocken.

Heb je geld teveel, zoek dan naar moederborden met een 790i chipset :D

Krappe budget? dan de goedkopere 780i, 680i en de 650i.

Ik heb zelf een MSI P6N Platinum gehad (650i chipset) en kon ik goed mee overclocken. Ook redelijk goedkoop.
 
Yup klopt.
Maar t EVGA is toch een referentiebord? Dan is die gelijk aan die van XFX.
Die zijn dus zoals Nvidia t bedoeld heeft.

De 780i en 790i planken zien er wel stylish uit en clocken leuk over.

DFI bordjes clocken ook leuk over trouwens, maar zijn moeilijk verkrijgbaar.

Anyway, iedereen zweert altijd bij de striker serie.

Weet je al of je DDR2 of DDR3 wilt?
 
Dat is em juist nouw net ddr3 is net uit .. dus heeeel duur :p

Kijk naar de ddr2 en zie dat et niet zo zwaar kan overclocken -.- of altans de meeste kennen niet goed overclocken :(

Ik zoek een goeie , stevige (figuurlijk bedoeld) , dik overclockbare mobo ;
Daarnaast denk ik dat ik voor het c2d Series E8xx ga en niet voor et E6xx series + daarnaast ga ik nog een dikke WC setup aanschaffen dus Temps zal bij mij geen probleem worden :icon_cool: en van wat ik heb gehoord is dat het E8xx series goed overclockbaar zijn + ze worden niet al te warm :D.

Maar qua geheugen daar zit ik nou ik heb reviews gelezen en zag dat et volgende "beste" zijn :
- Crosair
- OCZ
- G.Skilz
- Kingston ??

Ja dus ik weet uberhaupt niet welke ik moet kiezen van ze -.- lol :eusa_silenced:
 
Klopt, dat zijn de merken.
Iedereen zag ik altijd hoog opgeven over de Dominators van Corsair.
Zelf heb ik PC2-9200 FlexXlc van OCZ. Sinds kort ook een setje PC2-8500 Dominators.
Maar ik moet zeggen dat die Flex repen beter clocken. Later zag ik dat bij de top 10 van beste DDR2 overclocks er een aantal PC2-9200 reepjes van OCZ bij zijn. Dus ik hou t er maar bij.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
C Blue Tiger. Gallery & Build Logs 66

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan