• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ThomasJS - Thomas - i7 Tempest

ThomasJS

Junior Member
Hallo allemaal!

Ik zal me ook maar voorstellen voor ik vragen ga stellen :)


1. Nickname: ThomasJS
2. Leeftijd: 18
3. Woonplaats: Roosendaal
4. Studie/Werk: Havo (volgend jaar MBO mechatronica) / bijbaantje in supermarkt

9. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Een collega wilde me zijn toekomstige WC setup laten zien, en toen stuurde hij een link naar een topic op dit forum.


PC:
MOBO: MSI x58 Platinum
CPU: i7 920 2,67ghz
MEM: Kingston Valueram 2x2gb
VGA: XFX GTS250 (512mb)
SOUND: Onboard
HDD1: WD Caviar Black 750gb
OPT1: Samsung Super-WriteMaster S-SH223Q
PSU: OCZ ModXStream 700watt
CASE: NZXT Tempest
OS: Windows7 Home Premium 64bit
MON: Dual: Samsung P2070 & Dell 17''
KB: Logitech G15 v2
MOUSE: Logitech MX Revolution
HS: Logitech Clearchat wireless
SPRS: Logitech X-540
INET: KPN glasvezel 30mb/s download, 3mb/s upload
Koeling: Sunbeam Core-contact Freezer CPU koeler, 6 case fans (+ 2 fans van de GPU en PSU) en een Scythe Kazer Server black fancontroller.

Zit er dus aan te denken om een waterkoelsetje aan te schaffen voor de CPU + GPU. De reden hiervoor is: je hoort het gewoon wanneer mijn pc aan staat en de kamerdeur dicht is. De oorzaak is duidelijk de GPU koeler van de GTS250, uitgeprobeerd door m'n vinger op de fan te zetten terwijl de pc aan staat.

De tweede reden is natuurlijk de looks en het in elkaar knutselen van de setup, ben ook meteen van plan de kast aan te pakken, denk aan: binnenkant zwart spuiten, kabels verbergen, verlichting etc.

Ik zal binnenkort wel een topic openen met de vragen, ben nu zelf een setupje aan het samenstellen en nog wat aan het lezen.

Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel! :)

nc1afb.jpg


2yz9zzm.jpg


Ik weet het, het is een rotzooi.
xpn87l.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft het ook niet netjes te verbergen. Na zo'n soort situatie zijn zelfs tiewraps beeldschoon ;). En het helpt gewoonweg de airflow in je case te bevorderen :).
 
:) good luck

Vanwaar de keuze om na je Havo en MBO opleiding te gaan doen ipv een HBO?

btw wat betreft het lawaai van je gpu , wellicht dat hij vol zit met stof. Had ik met mijn hd5870 ook, even goed uitblazen met zo'n busje perslucht en hij was ineens een stuk stiller. Dit omdat de fan minder hard hoeft te draaien ;)
 
Welkom en leuke pc

Ik heb ook de NZXT Tempest en heb hem ook zwart gemaakt van binnen, dat ziet er echt veel beter uit. Kabels kan je ook redelijk goed wegwerken

Goed om te horen!
Heb jij je Tempest ook watergekoeld toevallig?

:) good luck

Vanwaar de keuze om na je Havo en MBO opleiding te gaan doen ipv een HBO?

btw wat betreft het lawaai van je gpu , wellicht dat hij vol zit met stof. Had ik met mijn hd5870 ook, even goed uitblazen met zo'n busje perslucht en hij was ineens een stuk stiller. Dit omdat de fan minder hard hoeft te draaien ;)

Haha je wilt niet weten hoe vaak dat aan me gevraagd word ;)
Wel onlogisch ook, maar ik wil gewoon meer praktijk, een kantoorbaan is gewoon echt niet mijn ding. Achteraf gezien beter Vmbo tl kunnen doen.

Goed idee, morgen is proberen. Niet eens aan gedacht joh :001:
 
Welkom. :)

Ik zie trouwens dat je 2 verschillende backgrounds op je beeldschermen heb, hoe doe je dat eigenlijk? Want als ik een background in stel komt hij meteen op alle 2 de beeldschermen te staan.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan